Wystartowała kampania reklamowa radiowej Trójki. Spoty emitowane są w telewizji i internecie
Pod hasłem "Zapraszamy do Trójki" wystartowała we wtorek 1 grudnia nowa kampania wizerunkowa Programu 3 Polskiego Radia.
Kadr z nowego spotu reklamowego "Zapraszamy do Trójki"
Foto: mat. promocyjne
Spot "Zapraszamy do Trójki" przygotowało Studio Filmowe M5 Film. 15-sekundowe reklamy emitowane są w TVP, Polsacie i TVN oraz w wybranych kanałach tematycznych tych stacji. Równolegle wystartowała kampania internetowa. Obejmie ona YouTube, media regionalne, a także główne portale internetowe. Akcja potrwa do końca grudnia.
W październiku br. Program 3 Polskiego Radia zmienił ramówkę, na antenie pojawili się nowi prowadzący, prezentowany jest szerszy niż dotychczas wachlarz gatunków muzycznych. Spot ma na celu pokazanie nowego charakteru rozgłośni – stacji tworzonej przez profesjonalistów, dla których praca w radiu jest pasją. "Jak działa radio? Magia tkwi w środku, ale i w ludziach, którzy je tworzą każdego dnia, żebyśmy wspólnie przeżywali emocje" – to motyw przewodni kampanii, która jednocześnie sygnalizuje słuchaczom, że to nie koniec zmian w nowej, "odświeżonej" Trójce.
Spot "Zapraszamy do Trójki" /Polskie Radio
mat. prasowe/kr