Reklama napoju, która przekroczyła granicę

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Reklama napoju, która przekroczyła granicę
zdjęcie ilustracyjneFoto: Kzenon/Shutterstock.com

Gdy wielki koncern produkujący napoje gazowane wykorzystał w swojej reklamie motyw energii i buntu tłumu młodzieży, w mediach rozpętała się burza.

Posłuchaj

Reklama napoju, która przekroczyła granicę (Z dala od Trójki)
+
Dodaj do playlisty
+

Uznano, że to niedorzeczne, że wielka korporacja przywłaszcza sobie autentyczne emocje wspólnoty i buntu młodych przeciwko establishmentowi, którego sama jest ucieleśnieniem. - Reklama nigdy nie będzie niczym autentycznym ani prawdziwym, tylko zawsze będzie reklamą - uważa Kot Przybora, jeden z prekursorów rynku reklamy w Polsce.

A jakie są granice, których nie powinni przekraczać twórcy polskich reklam? - Mam głębokie wrażenie, że w Polsce nie można dotykać żadnych tematów, które są polityczne, społeczne albo związane z Kościołem, bo wtedy jest ogromne ryzyko, że ktoś się na to obrazi - twierdzi gość Jana Niebudka.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość:
Kot Przybora (ekspert ds. reklamy)
Data emisji: 12.4.2017
Godzina emisji: 9.44

fbi/ei

Polecane