Tygrysi skandal. Jak wyjść z wizerunkowego kryzysu?
- Każda sytuacja kryzysowa pozostawia jakieś piętno na marce - mówi dr Dariusz Tworzydło z UW o skandalu, jaki wywołał wpis na profilu znanego napoju energetycznego. Czy jest jeszcze szansa na poprawę wizerunku w oczach konsumentów?
Zdj. ilustracyjne
Foto: Flickr.com/jtillery
Tiger skompromitował się na tyle mocno, że można wróżyć mu bankructwo. Czy taka jest jego przyszłość? Jak przekonuje nasz gość, reakcja na skandal była natychmiastowa i dosyć ryzykowna, ale w dalszej perspektywie może się opłacać.
Po pierwsze, co się raczej nie zdarza, za niepoważny wpis przepraszał publicznie sam prezes marki. Po drugie, złożył obietnicę, którą wypełnił – pół miliona złotych przekazanych na pomoc żyjącym powstańcom to niebagatelna kwota… Czy okaże się wystarczająca, by ocalić Tigera?
Jakich innych sposobów użyto, by uchronić się przed zniknięciem z półek sklepowych? Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania.
***
Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość: dr Dariusz Tworzydło (ekspert ds. public relations, Uniwersytet Warszawski)
Daty emisji: 23.08.2017
Godzina emisji: 09:48
czaj/ab