Reklama

reklama

"MTV Rockuje" startuje w MTV

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail

"MTV Rockuje", akcja, która wyłoni nową nadzieję muzyki rockowej w Polsce, już dzisiaj zadebiutuje w MTV Polska. Uczestników oceniać będą Agnieszka Chylińska czy Bracia Cugowscy, a program poprowadzi Michał Koterski.

"W tym roku wyjątkowo mało nowych zespołów przebiło się na polskim rynku muzycznym, co potwierdzają m.in. nominacje do MTV Europe Music Awards, gdzie wszyscy nominowani mają już ugruntowaną pozycję na rynku. Dlatego zrobiliśmy taki program, jak "MTV Rockuje". Wiemy, jak dużo zespołów gra po garażach, wiemy, ze grają fajnie, tylko nikt nie ma okazji ich obejrzeć czy posłuchać. Daliśmy im szansę pokazania się przed profesjonalnym jury oraz szeroką, głodną nowości publicznością. W zalewie popowo-dance'owych propozycji głos tych młodych kapel brzmi wyjątkowo mocno, swieżo i rockowo. Takiej muzyki chcę słuchaćJ" - komentuje Monika Chojnacka - Maścianica, Music Channels Manager w MTV Networks Polska.

Spośród setek kandydatów, którzy wysłali swoje mp3 z coverem znanego zespołu, jury i internauci wybrali finałową dwunastkę, która zaprezentowała się na żywo w jednym z warszawskich klubów. W trakcie nagrań każdy z uczestników akcji zaprezentował po trzy covery znanych wykonawców we własnych, bardzo nietypowych interpretacjach. Były to m.in. utwory z repertuaru Kylie Minogue, A-ha czy Depeche Mode.

Jury, w którego skład weszły znane i cenione nazwiska z branży muzycznej - Agnieszka Chylińska, Leszek Biolik, Piotr i Wojciech Cugowscy oraz Piotr Stelmach, nie szczędziło uczestnikom krytycznych uwag, ale też doceniło tych artystów, którym udało się pozytywnie zaskoczyć. Poziom uczestników ocenili jako wysoki. O dobrą atmosferę na planie dbał Michal Koterski, prowadzący "MTV Rockuje", a prywatnie fan muzyki rockowej.

Co tydzień jurorzy będą eliminować najsłabszych ich zdaniem wykonawców, aż do momentu, kiedy wyłonią zwycięzcę akcji - nową rockową sensację. Zwycięski zespół, który poznamy w grudniu, w nagrodę otrzyma możliwość nagrania debiutanckiego singla oraz nakręcenia do niego teledysku.

Patronami medialnymi akcji są Fabryka Zespołów, Interia.pl, Metro, Radiowa Trójka oraz Teraz Rock.

"MTV Rockuje" - w każdą środę o godz. 21:00 

Polecane