Superbrands oraz Created in Poland Superbrands dla Trójki!
Trójka została uznana za jedną z najsilniejszych marek konsumenckich na polskim rynku i otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands 2015/16 w kategorii Stacje Radiowe oraz Created in Poland Superbrands 2015/16.
Trójka po raz kolejny nagrodzona!
Foto: E. Iwanicka/ PR
Tytuł Created in Poland Superbrands dedykowany jest najsilniejszym markom z polskim rodowodem. Został on przyznany w wyniku badania, przeprowadzonego przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Respondenci oceniali znajomość marki, skłonność do jej polecenia oraz kapitał marki. To jedno z najszerzej zakrojonych badań siły i wizerunku marki w Polsce.
O przyznaniu tytułu Superbrands dla radiowej Trójki zdecydowała, obok konsumentów, Rada Marek, w której skład wchodzą polscy menadżerowie oraz eksperci świata biznesu i marketingu, którzy docenili siłę marki Programu 3.
Międzynarodowa organizacja The Superbrands Ltd., działająca obecnie w 87 krajach, od ponad 20 lat wyłania i nagradza ścisłą elitę wśród marek funkcjonujących na lokalnym rynku. Warto przypomnieć, że Trójka już po raz drugi otrzymała tytuł Superbrands (pierwszy raz tym prestiżowym tytułem Program 3 został uhonorowany w 2013 roku).