Eddie Vedder o popularności zdobywanej w przerwie na reklamy

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Eddie Vedder o popularności zdobywanej w przerwie na reklamy
Koncert Pear Jam w Mediolanie w 2006 rokuFoto: youtube.com

- Już na samym początku ktoś z "Red Hot" powiedział o nas: wiecie co jest najważniejsze? To, że ludzie z Seatlle uważają, że zrobiliście świetny, najlepszy dotąd album, a z reguły jest tak, że fani głównie wspominają to, co już było - mówi Eddie Vedder, wokalista Pearl Jam.

Posłuchaj

Eddie Vedder - popularność zdobywana w przerwie na reklamy (Zapraszamy do Trójki - ranek)
+
Dodaj do playlisty
+

Główny motyw gitarowy piosenki "Dissident", czwartego singla z drugiej płyty Pearl Jam, zespół po raz pierwszy zaprezentował światu podczas koncertu MTV Unplugged.

Pearl Jam to kolejny bohater wyjątkowego cyklu muzycznego Piotra Metza prezentowanego w porannym paśmie "Zapraszamy do Trójki" . Do tej pory dziennikarz przybliżył dorobek m.in. takich gwiazd, jak Led Zeppelin , Pink Floyd , The Doors , Sting , Eric Clapton, The Rolling Stones, Jimi Hendrix , R.E.M. , Elvis Presley, Prince, Michael Jackson , Nirvana , Foo Fighters , a także Franka Zappy i Kate Bush.

Na muzyczny cykl Piotra Metza zapraszamy od poniedziałku do czwartku o godz. 7.40.

(ah)

Polecane