Mama w pracy

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail

Trwa kampania społeczna „Mama w pracy”, której celem jest poprawa sytuacji pracujących kobiet, które mają dzieci lub chciałyby się na nie zdecydować.

Trwa kampania społeczna „Mama w pracy”, której celem jest poprawa sytuacji pracujących kobiet, które mają dzieci lub chciałyby się na nie zdecydować. Jak się wydaje, standardy traktowania matek w pracy są w Polsce dość niskie, kobieta w ciąży to w oczach pracodawcy przede wszystkim kłopot… Tak przynajmniej wyglądają stereotypy, co niepokoi zważywszy, że przyrost naturalny w naszym kraju systematycznie spada.

Dlatego właśnie o szansach na to, że uda się połączyć satysfakcjonującą pracę z obowiązkami mamy – i o prowadzonej przez Fundację św. Mikołaja kampanii – rozmawiać będzie dzisiaj Jerzy Sosnowski z gośćmi: koordynatorką kampanii, Karoliną Błaszczyk z Fundacji św. Mikołaja i dr Barbarą Fedyszak-Radziejowską, socjologiem.

Polecane