Nowa, czwarta reklama Trójki. Premiera już dziś!

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Nowa, czwarta reklama Trójki. Premiera już dziś!
O czym może być filmik zatytułowany "Huta"? Szczegóły już dziś w "Do południa"

"Pierze", "Suwaki", "Koncentrat" i... W dzisiejszej audycji "Do południa" przedstawimy kolejny spot reklamowy Trójki. Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło znowu razem zaśpiewają.

Nowa kampania Trójki zwraca uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru, a jej bezcenną wartością jest zaskakująca improwizacja bohaterów. W filmach wystąpili bowiem artyści związani z Trójką - dziennikarz Programu 3 Artur Andrus , młody, zdolny wokalista, laureat nagrody muzycznej "Mateusz Trójki" Dawid Podsiadło oraz aktor Zbigniew Zamachowski. Dotąd zaprezentowaliśmy trzy filmy z kampanii: "Suwak", "Pierze" oraz "Koncentrat".

Dziś w audycji "Do południa" Michał Nogaś opowie o trzecim spocie - "Huta". Szczegóły już po godz. 10.30.

- To zadanie było dla nas ogromnym wyzwaniem. I wydawało nam się, że ta poprzeczka jest zawieszona bardzo wysoko – opowiadali wcześniej autorzy kampanii: Dariusz Rzontkowski, Tomasz Skorupa i Adrian Dmoch z agencji Walk Creative.
ZOBACZ POPRZEDNIE SPOTY REKLAMOWE TRÓJKI:

Kampania obejmuje telewizję: 15-sekundowe spoty można oglądać na antenach TVP 1, TVP 2 , TVN, w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wspiera emisja spotów na portalu Interia. Filmiki można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.

Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu!”

Polecane