Nowa kampania Trójki. Dziś kolejny spot!

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Nowa kampania Trójki. Dziś kolejny spot!
Zdolności taneczne Artura Andrusa, Dawida Podsiadło i Zbigniewa Zamachowskiego sprawdziliśmy w spocie "Koncentrat" Foto: PR

Pierze, suwak i... Dziś w audycji "Do południa" zdradzimy szczegóły trzeciego spotu Trójki. Czym tym razem zaskoczą nas Artur Andrus, Zbigniew Zamachowski i Dawid Podsiadło?

- Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu! - mówił wcześniej Dawid Podsiadło.

Młody artysta wystąpił w kampanii Trójki u boku Artura Andrusa i Zbigniewa Zamachowskiego. Dotąd zaprezentowaliśmy dwa filmy: "Suwak" oraz "Pierze".

Trzeci spot to "Koncentrat":

O trzecim spocie opowiemy dziś w audycji "Do południa" po godz. 10.30. Zaprasza Michał Nogaś.

Kreacja, wpisująca się w Trójkowy klimat, zwraca uwagę absurdalnym, purnonsensowym poczuciem humoru. 15-sekundowe spoty telewizyjne mają ciekawy scenariusz, a ich bezcenną wartością jest zaskakująca improwizacja bohaterów. W filmach wykorzystano bowiem wizerunki artystów związanych z Trójką - dziennikarza Programu 3 Artura Andrusa , młodego, zdolnego wokalisty, laureata nagrody muzycznej "Mateusz Trójki" Dawida Podsiadło oraz aktora Zbigniewa Zamachowskiego.

Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!

Kampania obejmie telewizję: 15-sekundowe spoty pojawią się na antenach TVP 1, TVP 2, TVN, w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wesprze emisja spotów na portalu Interia. Filmiki będzie można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca grudnia br.

Absurdalny humor to dla mnie jedna z najbardziej wartościowych form rozrywki. Były oczywiście momenty improwizacji – atmosfera bardzo sprzyjała rozluźnieniu. Mam nadzieję, że publiczność zareaguje pozytywnie na te spoty – osobiście jestem ogromnym ich fanem i nie mogę się doczekać końcowego efektu. No i mam nadzieję, że odbiorcy potraktują te spoty równie poważnie, jak każdy z nas, uczestniczących w ich tworzeniu!”

Polecane