Twój samochód jest darmowym nośnikiem reklamy. Zgodziłeś się?
Dealerzy samochodów, stacje kontroli pojazdów, warsztaty wulkanizacyjne - w takich miejscach, bez zgody właścicieli, naklejkami czy odpowiednio podpisanymi ramkami tablic rejestracyjnych "ozdabia się" pojazdy.
Foto: Glow Images/East News
Reklamy na samochodach trafiają do szerokiego grona odbiorców, dlatego bardzo się opłacają. Kłopot jednak w tym, że właściciele pojazdów nie są nawet informowani o tym, że będą reklamowali jakąś firmę. - Powinno się to rozważyć pod względem etykiety biznesowej, bo takie postępowanie dalekie jest od elegancji - mówi Bohdan Pawłowicz z Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Jak twierdzą eksperci, świetnym nośnikiem reklamy są ramki tablic rejestracyjnych. Kierowcy ze zdziwieniem zauważają, że po każdej wizycie w serwisie, np. w celu zmiany opon, pojawiają się nowe ramki. - Te od dealera wymieniane są na reklamujące zakład wulkanizacyjny - wyjaśnia ekspert. - W takich przypadkach można zastanawiać się, czy to nie powód do roszczeń ze strony klienta - dodaje.
Zapraszamy do wysłuchania materiału, który przygotował Kuba Witkowski.
Porannego pasma "Zapraszamy do Trójki" można słuchać od poniedziałku do soboty między 6.00 a 9.00.
(ah)