"Powiększenie" patrzy w przyszłość

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
"Powiększenie" patrzy w przyszłość
Wkraczamy w erę elegancji. W lutym pierwszy numer polskiej edycji "Harper’s Bazaar". Linda Evangelista na okładce pisma w 1992 roku.

Moda nie znosi stagnacji i szczęśliwie nie boi się kryzysu, więc - po obfitującym w zdarzenia, dramaty, skandale, ale i w piękne kreacje roku 2012 - w tym nowym liczymy na jeszcze więcej! A co przyniesie 2013? Tym zajęliśmy się w styczniowej audycji.

Posłuchaj

"Powiększenie" - 13 stycznia 2013
+
Dodaj do playlisty
+

W nowym roku będzie się działo – co stwierdzamy z radością - także w Polsce! Doczekamy się kolejnego debiutu globalnej marki: w Warszawie powstaje właśnie pierwszy polski butik Louis Vuitton. O marce, która ma do zaoferowania więcej niż torebki z pożądanym logo, rozmawialiśmy z Piotrem Zacharą.

Wcześniej, bo już w lutym, w kioskach pojawi się wyczekany, pierwszy numer polskiej edycji "Harper’s Bazaar". Najstarszy amerykański magazyn o modzie (założony w 1867 roku!) niezmiennie stoi na straży elegancji i stylu. O tym, jak wprowadza się na nowy rynek tak zasłużony tytuł i co będzie wyróżniać polską edycję, a także o dziedzictwie "Harper’s Bazaar" opowiadał Filip Niedenthal, szef działu mody magazynu.

A jakby nie było dość światowo, twarzą kolekcji na wiosnę-lato 2013 marki Reserved jest Cara Delevingne, najbardziej rozchwytywana modelka ostatnich miesięcy. O współpracy z dziewczyną u szczytu sławy rozmawialiśmy z Adamem Babinkiem, dyrektorem artystycznym Reserved.

Zapraszam do wysłuchania całej audycji, Anna Gacek

Wszystko o czym mówimy, można zobaczyć na Facebooku audycji "Powiększenie".

Polecane