Trójka to pozytywna marka!

Radiowa Trójka znalazła się na drugim miejscu wśród marek stacji radiowych objętych tegorocznym badaniem „Top Marka 2012”. W porównaniu z innymi rozgłośniami, Program 3 zdobył najwięcej punktów za pozytywny wydźwięk publikacji prasowych.

Trójka to pozytywna marka!

Marek Niedźwiecki prowadzi Listę Przebojów Trójki ze statku w Augustowie

Foto: Fot. www.marcin-zawadzki.com

Trójka pnie się w górę!
+
Dodaj do playlisty
+


Wśród rozgłośni radiowych objętych tegorocznym badaniem Top Marka, Trójka uplasowała się na drugiej pozycji z sumą 65 punktów (ogółem) i jednocześnie pobiła swój rekord. Dotychczas Program 3 zajmował miejsca trzecie (2011, 2010), a w pierwszej edycji badania – czwarte (2009).

Na ogólną ocenę składały się m.in. punkty za liczbę publikacji, zasięg publikacji oraz punkty za wydźwięk, których Program 3 otrzymał najwięcej spośród badanych marek radiowych (27). Spośród wszystkich artykułów prasowych dotyczących Trójki, aż 409 było pozytywnych – na tle innych stacji radiowych (drugi w kolejności najlepszy wynik to 230 punktów), Program 3 wyraźnie wyszedł na prowadzenie.

Obchodzimy przecież jubileusz 50-lecia, a towarzyszące temu wydarzenia są bardzo pozytywne. Zobaczcie sami! >>>

Trójka zajęła także pierwsze miejsce, jeśli chodzi o wartość ekwiwalentu reklamowego analizowanych publikacji. Koszt wykupienia powierzchni reklamowej odpowiadającej analizowanym artykułom wyniósłby 138 741 207 zł.


Raport Top Marka 2012 jest analizą tekstów, jakie ukazały się w ciągu 12 miesięcy – od 1 lipca 2011 do 30 czerwca br. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tysięcy publikacji prasowych. 

Publikacje te zostały wyselekcjonowane na podstawie monitoringu ponad tysiąca tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej. Pod uwagę wzięto ogólnopolskie dzienniki i tygodniki opinii, tytuły ekonomiczne, specjalistyczne (branżowe), magazyny life-stylowe oraz tabloidy.

Na punktację wpływa nie tylko ilość informacji, które ukazują się w mediach na temat badanych marek, ale także ich jakość.

Piątą edycję badania Top Marka przygotował miesięcznik "Press" i agencja informacyjna PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

(Źródło: Natalia Szuringer "Walka na cytowania", Miesięcznik "Press" 10/2012, dodatek "Top Marka").