Trójka|Instrukcja obsługi człowieka
Klient w coachingu jest kapitanem okrętu
2012-07-10, 14:07 | aktualizacja 2012-07-10, 14:07
- Pokazuje gdzie chce płynąc, wybiera czy woli płynąć przez sztorm czy przez pogodne wody. Coach pomaga mu dostrzec konsekwencje, wady i zalety każdego z rozwiązań poprzez zadawanie pytań, ćwiczenia - opowiada Agnieszka Staroń, trener umiejętności.
Posłuchaj
- W Polsce dość popularny jest remont wakacyjny, to albo remont organizmu albo remont mieszkania. Jeśli to remont mieszkania odradzam spędzanie wakacji w ten sposób - mówi Agnieszka Staroń, trener umiejętności.
Ekspert podkreśla, że niezależnie od tego czy wyjeżdżamy na urlop czy spędzamy go w domu, trochę zwalniamy, a po kilku dniach zaczynamy się zastanawiać czy robimy to, co chcemy, jakie odpuściliśmy sobie marzenia, co osiągnęliśmy, czego nie.
- I tutaj coraz częściej pojawia się słowo "coach" ciągle jeszcze obco brzmiące. Popularne jest skojarzenie, że coach to towarzysz podróży. Mam inne skojarzenie: coach to taki majtek w bocianim gnieździe - przekonuje gość Grażyny Dobroń i wylicza zalety płynące z coachingu.
Dlaczego do wakacyjnych porządków w emocjach niezbędny jest dystans, a uważni przyjaciele są na wagę złota, dowiesz się słuchając całej audycji "Instrukcja obsługi człowieka – 10 lipca 2012".
"Instrukcji obsługi człowieka" można słuchać od poniedziałku do czwartku o godz. 10.45.
(ed)