„To dobrze, że nowe logo nie wszystkim się podoba”

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
„To dobrze, że nowe logo nie wszystkim się podoba”
Andrzej Klesyk Foto: Polskie Radio

PZU właśnie przeszło operację odświeżenia znaku graficznego. Uczucia klientów są mieszane, a prezes zadowolony.

Posłuchaj

Salon Ekonomiczny Trójki i DGP 22 maja 18.45
+
Dodaj do playlisty
+

Powszechny Zakład Ubezpieczeń zmienił po latach swoje logo. Tak o nowym znaku mówi prezes, Andrzej Klesyk.

- To logo, które teraz mamy ma przede wszystkim apelować do ludzi młodych. Zatem jeżeli osoby, które były przez całe życie związane ze starym logo mówią mi, że im się nie podoba, a młodzi mówią, że są zachwyceni tym że logo, mnie to cieszy – zapewnia prezes.

Zmiany w firmie dotyczą również organizacji pracy. PZU deklaruje nowoczesny styl pracy i koniec biurokracji.

W audycji Salon Ekonomiczny Trójki i Dziennika Gazety Prawnej również Andrzej Kleksy opowie o planach na przyszłość  i o zyskach firmy.

Co myślicie o nowym wizerunku PZU?

Polecane