Trójka|Salon ekonomiczny Trójki i Dziennika Gazety Prawnej
„To dobrze, że nowe logo nie wszystkim się podoba”
2012-05-23, 11:05 | aktualizacja 2012-05-24, 13:05
PZU właśnie przeszło operację odświeżenia znaku graficznego. Uczucia klientów są mieszane, a prezes zadowolony.
Posłuchaj
Powszechny Zakład Ubezpieczeń zmienił po latach swoje logo. Tak o nowym znaku mówi prezes, Andrzej Klesyk.
- To logo, które teraz mamy ma przede wszystkim apelować do ludzi młodych. Zatem jeżeli osoby, które były przez całe życie związane ze starym logo mówią mi, że im się nie podoba, a młodzi mówią, że są zachwyceni tym że logo, mnie to cieszy – zapewnia prezes.
Zmiany w firmie dotyczą również organizacji pracy. PZU deklaruje nowoczesny styl pracy i koniec biurokracji.
W audycji Salon Ekonomiczny Trójki i Dziennika Gazety Prawnej również Andrzej Kleksy opowie o planach na przyszłość i o zyskach firmy.
Co myślicie o nowym wizerunku PZU?