Trójka|Salon ekonomiczny Trójki i Dziennika Gazety Prawnej
Gospodarka trzyma się nieźle! A ludzie kupują taniej
2012-02-01, 12:02 | aktualizacja 2012-02-03, 12:02
Jedna z najsilniejszych marek w Polsce - Biedronka postrzegana jest jako sklep tani, ale spowolnienie gospodarcze nie byłoby dla niej korzystne.
Posłuchaj
- Miejmy nadzieję, że nasza gospodarka przyspieszy. Spójrzmy na to, co się dzieje w Niemczech, gdzie produkcja i konsumpcja rośną, a nastroje są coraz lepsze. Będzie to miało wpływ na to, co się dzieje w Polsce - ocenia Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka.
Firma jest w pierwszej piątce najsilniejszych marek w Polsce. Choć Biedronka postrzegana jest jako sklep tani, spowolnienie gospodarcze nie byłoby dla niej korzystne.
- To oznaczałoby wzrost bezrobocia i brak pieniędzy nawet na te podstawowe artykuły spożywcze. To nie służy nikomu - mówi Tomasz Suchański w rozmowie z Marcinem Piaseckim i Pawłem Sołtysem.
Zapraszamy do wysłuchania i obejrzenia całej rozmowy:
usc