Kampania i oferta mają przekonać Polaków do T-Mobile

- Będę zadowolony, jeżeli 29 proc. klientów bezpośrednio będzie rozpoznawało markę T-Mobile jako pierwszą na rynku. To trochę trwa, ale myślę, że oferta też sprawi, że podejście do marki będzie bardzo pozytywne - mówił Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci T-Mobile.

Kampania i oferta mają przekonać Polaków do T-Mobile

Miroslav Rakowski

"Salon ekonomiczny Trójki i Dziennika Gazety Prawnej" z Miroslavem Rakowskim, 7 czerwca 2011
+
Dodaj do playlisty
+

Gość audycji z sukcesem wprowadził markę T-Mobile na czeski rynek. Teraz ma nadzieję, że to samo uda mu się w Polsce.

Miroslav Rakowski powiedział, że spot reklamowy, który możemy oglądać od kilku dni w telewizji, jest dopiero początkiem kampanii. - Budowanie marki to nie jest temat na jedną kampanię reklamową, to jest temat na przynajmniej parę miesięcy, nawet rok - zaznaczył.

Gość Pawła Sołtysa powiedział, że w tym roku T-Mobile na razie nie planuje przejęcia tradycyjnych operatorów, aby wzmocnić swoją ofertę, jednak nie wykluczył takich decyzji w przyszłym roku.

Miroslav Rakowski wypowiedział się na temat planów Komisji Europejskiej, która chce obniżyć na stałe opłaty za połączenia międzynarodowe i międzynarodowy transfer danych. - Dobrze, że ten temat jest poruszany przez komisję, dlatego, że, długofalowo, ludzie powinni korzystać z internetu, telefonu za granicą tak, jak w kraju - stwierdził. 

 

Aby wysłuchać całej rozmowy, wystarczy kliknąć w ikonę dźwięku w boksie "Posłuchaj".

(pg)