Moda komputerowa

Moda nie jest zarezerwowana tylko dla kategorii odzieżowych, czy obuwniczych. Okazuje się bowiem, że modny musi być także laptop, pendrive i dysk, bo to wizytówka jego właściciela.

Moda komputerowa

Foto: Glow Images/East News

Cyber Trójka 29 kwietnia
+
Dodaj do playlisty
+

Producenci zapewniają, ze to, co teraz obserwujemy jest dopiero początkiem kolorowego cyfrowego szaleństwa.

- Klienci coraz większą uwagę przykładają do stylu urządzenia. Komputer, notebook, netbook stają się ich znakiem rozpoznawczym. Gdy idą do sklepu mogą sobie wybrać komputer różnokolorowy, w kratkę, w paski. Taki nasz pierwszy netbook IPC był zainspirowany muszelką. Jego pokrywa  miała owalny kształt i była zrobione w takiej technologii, ze nawet przy długim użytkowaniu nie traciła połysku i była odporna na zarysowania i uszkodzenia – tłumaczy Monika Balcerzak z ASUS Polska.

Gość "Cyber Trójki" dodaje, że chęć podążania za modą widać również przy okazji akcesoriów, toreb, plecaków, myszek, pamięci zewnętrznej USB , która przybierać może różne kształty i kolory i na pierwszy rzut oka nie wiadomo, co to jest.

- Spotkałem się z urządzeniami, które są gumowe i pachną. Wydzielają woń na przykład  gumki myszki, czy zielonego jabłuszka – mówi Arkadiusz Uriasz z magazynu "Chip". Podkreśla, że istnieją też bardziej ekskluzywne urządzenia z kryształkami Swarowskiego. Na rynku działa nawet pewna francuska firma specjalizująca się w designerskich projektach elektroniki użytkowej. - Oni mają bardzo ciekawe projekty, jak dyski wyglądające na kaloryfery.

Aby wysłuchać całej relacji oraz technologicznych nowinek, wystarczy kliknąć w ikonę dźwięku w boksie "Posłuchaj" w ramce po prawej stronie.

Audycji "Cyber Trójka" można słuchać w każdy piątek o godz. 18.10.

(dmc)