Telefon zaufania, czyli o tym, jak rozmawiać z człowiekiem w kryzysie?

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Telefon zaufania, czyli o tym, jak rozmawiać z człowiekiem w kryzysie?
Do telefonu zaufania młodzi ludzie dzwonią ok. 300 razy dziennie.Foto: Antonio Guillem/ Shutterstock

W "Klubie Trójki" Katarzyna Stoparczyk zajęła się tematem roli telefonu zaufania we współczesnym świecie. O sposobach pomocy ludziom w kryzysie i sile, jaką daje rozmowa. 

Posłuchaj

Telefon zaufania, czyli o tym, jak rozmawiać z człowiekiem w kryzysie? (Klub Trójki)
+
Dodaj do playlisty
+

Dlaczego rozmowa z konsultantem telefonu zaufania może być skuteczna, mimo że rozmówcy się nie znają i dzielą ich kilometry? Jak wspierać kogoś w wychodzeniu z trudnej sytuacji? I wreszcie - jak reagować, by zdążyć pomóc na czas?
To pytania niezwykle aktualne, bo dziś wiele osób, nie tylko nastoletnich, próbuje poradzić sobie z poważnym kryzysem. 


Posłuchaj

51:27
Telefon zaufania, czyli o tym, jak rozmawiać z człowiekiem w kryzysie? (Klub Trójki)
+
Dodaj do playlisty
+

 

W audycji "Klub Trójki" gościli Lucyna Kicińska, pedagożka, certyfikowana suicydolożka, autorka książki pt. "Słucham. Rozmowy o telefonie zaufania", oraz pełnomocnik ministra sprawiedliwości do spraw nieletnich - prof. Marek Konopczyński.

Przeczytaj także:


***

Tytuł audycji: Klub Trójki
Prowadzi: Katarzyna Stoparczyk
Goście: Lucyna Kicińska (pedagożka) i prof. Marek Konopczyński (pełnomocnik ministra sprawiedliwości do spraw nieletnich)
Data emisji: 12.03.2025
Godzina emisji: 20.07

pr/dm/kor

Polecane