Reklama

reklama

Nowa odsłona "Informatora ekonomicznego" na antenie Trójki

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail

Program 3 Polskiego zaprasza na nową osłonę "Informatora ekonomicznego". Od 4 marca wracają w nim rozmowy z zaproszonymi komentatorkami i komentatorami. Audycja emitowana będzie od poniedziałku do czwartku o godz. 9.30 na antenie radiowej Trójki.

W nowej odsłonie "Informatora ekonomicznego" na antenie radiowej Trójki prowadzący audycje, Sylwia Zadrożna i Marcin Jagiełowicz, będą omawiać z zaproszonymi gośćmi najważniejsze kwestie z obszaru ekonomii. Wśród komentatorów znajdą się: Paweł Rochowicz (Rzeczpospolita), Grzegorz Nawacki i Łukasz Korycki (Puls Biznesu), Sylwia Czubkowska (dziennikarka specjalizująca się w dziedzinie nowych technologii), Agnieszka Durlik (Krajowa Izba Gospodarcza), Jakub Wiech (Energetyka24), Katarzyna Mokrzycka (300gospodarka), Maciej Samcik (Subiektywnie o finansach), Adam Czerniak (Polityka Insight) i Andrzej Kubisiak (Polski Instytut Ekonomiczny). Współprowadzący zapowiadają, że lista komentatorów będzie się cały czas rozwijać.

– Świat gospodarki codziennie dostarcza nam dużo ważnych informacji, które mają wpływ na nasze życie, na nasz domowy budżet, dlatego warto je skomentować z gośćmi, którymi będą znani publicyści i ekonomiści. A z rozmów z nimi wiem, że i oni nie mogą się już doczekać wizyt w studiu Trójki na Myśliwieckiej 3/5/7 – mówi Sylwia Zadrożna.

"Informator ekonomiczny" wymyślił i od początku, tj. od 1992 roku prowadził (jako jeden z kilku dziennikarzy) Wiktor Legowicz – dziennikarz gospodarczy, komentator, były dyrektor programowy i wicedyrektor Trójki, który pracował w Polskim Radiu od 1970 roku. Charakterystyczny sygnał audycji, czyli motyw zaczerpnięty z bajki o krasnoludkach, przez lata kojarzył się słuchaczom radiowej Trójki z przeglądem najważniejszych wydarzeń ekonomiczno-gospodarczych w Polsce i na świecie. Poddany on został "zabiegom odmładzającym", ale sedno programu pozostaje niezmienne – opowiadanie o ekonomii z uwzględnieniem perspektywy i potrzeb odbiorców. Audycję można traktować jak poradnik dotyczący planowania budżetów domowych, prowadzenia firmy czy inwestowania, w którym w przystępny sposób omawiane są aktualne zagadnienia ekonomiczne. 

mat. pras. 

Polecane