Trójka|Po Prostu Wschód – Magazyn Piotra Pogorzelskiego
"Po prostu Wschód – magazyn Piotra Pogorzelskiego" – nowa pozycja w ramówce Trójki
2024-02-23, 22:02 | aktualizacja 2024-03-06, 15:03
Piotr Pogorzelski powraca do Polskiego Radia z cykliczną audycją "Po prostu Wschód – magazyn Piotra Pogorzelskiego" na antenie radiowej Trójki. Premiera już w sobotę, 24 lutego, o godzinie 16.05.
Piotr Pogorzelski wraca do Polskiego Radia po niemal czterech latach przerwy. Niezwykle cieszy nas powrót na antenę wybitnego znawcy Ukrainy, wschodu Europy i terenów byłego Związku Radzieckiego. To znak, że wracamy na właściwe tory.
Lata nieobecności w mediach publicznych Piotr wykorzystał na rozwinięcie form radiowych doskonale pasujących do wizji nowoczesnej i stojącej na najwyższym poziomie stacji, którą chcemy zbudować. W "Po prostu Wschód – magazyn Piotra Pogorzelskiego" autor będzie mówił nie tylko o tym, co dzieje się bezpośrednio za naszą granicą. Słuchacze dostaną opowieść o kulisach decyzji zapadających w Kijowie, Moskwie, Mińsku i innych stolicach regionu, o losie zwykłych ludzi, których życie zdewastowała wojna, a także o tym, jak na bieżące wydarzenia reagują historycy, artyści, media i najważniejsi publicyści.
– Będziemy wszędzie tam, gdzie swoje wpływy chce budować Rosja. Będą to nie tylko rozmowy z ekspertami, ale także muzyka! To oznacza, że nie będziemy zajmować się tylko polityką, ale także sprawami kultury i społeczeństwa – zaprasza Pogorzelski.
Z czasem Piotr Pogorzelski zacznie też przyglądać się sytuacji geopolitycznej na Zachodzie i w innych rejonach świata. Nie możemy doczekać się chwili, w której ponownie zasiądzie przed mikrofonem w Trójkowym studiu.
***
18 stycznia dyrektorką-redaktorką naczelną radiowej Trójki została Agnieszka Szydłowska. Radio przebudowuje swój program, aby odzyskać zaprzepaszczony w ostatnich latach potencjał i zaufanie słuchaczy. Aby trzymać rękę na pulsie istotnych wydarzeń, budujemy nasz nowy zespół, zapraszając do współpracy ludzi, którzy z jednej strony rozumieją współczesność, a z drugiej strony mają poczucie misji niezbędne w tworzeniu nowego kształtu mediów publicznych.