Reklama

reklama

Nowoczesne radio z tradycjami. Nowa ramówka Programu 3 Polskiego Radia

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Nowoczesne radio z tradycjami. Nowa ramówka Programu 3 Polskiego Radia
Studio TrójkiFoto: M. Sas/PR

W poniedziałek 8 lutego radiowa Trójka ruszyła  z nową zimowo-wiosenną ramówką. Odświeżona propozycja programowa to nie tylko zmiany godzin nadawania niektórych audycji, ale też zupełnie nowe programy, przygotowane przez nowych prowadzących. Nie zabraknie też lubianych przez słuchaczy głosów Piotra Barona, Marka Wiernika czy Aleksandry Kaczkowskiej.

– Nasza nowa ramówka będzie dopasowana do stałych odbiorców, ale też zaprezentuje świeże, nowoczesne spojrzenie na radio, które ma za zadanie zainteresować słuchaczy dotychczas z Trójką niezwiązanych. W tym celu zaprosiliśmy do współpracy nowe twarze – mówił Michał Narkiewicz-Jodko, dyrektor i redaktor naczelny Programu 3 Polskiego Radia.

Michał Narkiewicz-Jodko  Foto: Polskie Radio Michał Narkiewicz-Jodko Foto: Polskie Radio

Wśród nowych prowadzących znalazł się między innymi Konrad Biliński – muzyk, producent i kompozytor, a od teraz również autor wieczornej audycji muzycznej "Akordy Alterowane" nadawanej w poniedziałki w paśmie "Muzyka z Trójką".

"Akordy Alterowane" – nowy program w Trójce

"Serdeczne Dźwięki"

Mateusz Krautwurst w poniedziałki po godzinie 23.00 zaprasza na "Serdeczne Dźwięki". W audycji nie brakuje rozmów z artystami o ich pasji, życiu i muzyce.

"Serdeczne dźwięki" - zaprasza Mateusz Krautwurst

Parasoul 1200.jpg
"Muzyce się nie odmawia". Parasoul i ich debiut w Trójce

"Trójka Żąda debiutów"

Bardzo ważną częścią zimowo-wiosennej propozycji Programu 3 jest również promocja debiutujących polskich wykonawców i zespołów, połączona z planami koncertowymi, dostosowanymi do sytuacji pandemicznej. – Chcemy dać szansę młodym muzykom, którzy mają talent, marzyli o tym, żeby wypłynąć na szersze wody, ale nie mieli gdzie – podkreślał dyrektor Michał Narkiewicz-Jodko.

Program 3 Polskiego Radia ma w planach także poszerzenie i umocnienie obecności w sieci poprzez łączenie audycji nadawanych na antenie z multimedialnym contentem online oraz obecnością w mediach społecznościowych.

(mat. prasowe)

Polecane