"Absurdalny ten plakat" – intrygująca kampania Centrum Sztuki Współczesnej
2019-07-26, 11:07 | aktualizacja 2019-08-28, 13:08
Jak wiemy, narzekanie to nasza cecha narodowa. A co, gdyby to nasze krytykanctwo wykorzystać w szczytnym celu?
Posłuchaj
Dzięki współpracy Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski z dużą agencją reklamową w całej Warszawie możemy oglądać plakaty w żartobliwy sposób zachęcające do odwiedzenia galerii i krytyki eksponowanych tam dzieł. Możemy przeczytać na nich hasła takie jak np. "Też tak potrafię" czy "Nawet przeszedłbym się do Ujazdowskiego, ale musiałbym przejść 400 metrów".
– Oczywiście jest to kampania z przymrużeniem oka i takie było założenie, żeby była lekka, żebyśmy mogli trochę pośmiać się z siebie i naszego narzekania, ale przy okazji chcieliśmy zwrócić uwagę na to, co proponujemy – mówiła Agnieszka Tiutiunik, szefowa działu promocji CSW.
Do kogo Centrum Sztuki Współczesnej kieruje swoją kampanię? Co galeria przygotowała dla odwiedzających jej wnętrza?
Zapraszamy do wysłuchania dołączonej audycji.
***
Tytuł audycji: Do południa
Prowadzi: Marek Niedźwiecki
Autor materiału: Jan Niebudek
Data emisji: 26.08.2019
Godzina emisji: 11.17
kr