"Absurdalny ten plakat" – intrygująca kampania Centrum Sztuki Współczesnej

Jak wiemy, narzekanie to nasza cecha narodowa. A co, gdyby to nasze krytykanctwo wykorzystać w szczytnym celu?

"Absurdalny ten plakat" – intrygująca kampania Centrum Sztuki Współczesnej

Zdjęcie ilustracyjne

Foto: shutterstock.com/guruXOX

Lubisz narzekać? Odwiedź galerię sztuki! (Do południa/Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

Dzięki współpracy Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski z dużą agencją reklamową w całej Warszawie możemy oglądać plakaty w żartobliwy sposób zachęcające do odwiedzenia galerii i krytyki eksponowanych tam dzieł. Możemy przeczytać na nich hasła takie jak np. "Też tak potrafię" czy "Nawet przeszedłbym się do Ujazdowskiego, ale musiałbym przejść 400 metrów".

 Oczywiście jest to kampania z przymrużeniem oka i takie było założenie, żeby była lekka, żebyśmy mogli trochę pośmiać się z siebie i naszego narzekania, ale przy okazji chcieliśmy zwrócić uwagę na to, co proponujemy – mówiła Agnieszka Tiutiunik, szefowa działu promocji CSW.

Do kogo Centrum Sztuki Współczesnej kieruje swoją kampanię? Co galeria przygotowała dla odwiedzających jej wnętrza?

Zapraszamy do wysłuchania dołączonej audycji. 

***

Tytuł audycji: Do południa
Prowadzi: Marek Niedźwiecki
Autor materiału: Jan Niebudek
Data emisji: 26.08.2019
Godzina emisji: 11.17

kr

Odtwarzacz jest gotowy. Kliknij aby odtwarzać.