"Muzykami nie jesteśmy, ale gramy najlepiej w Polsce". Kampania Trójki
2018-06-18, 13:06 | aktualizacja 2018-07-09, 13:07
Ruszyła, przygotowana przez Agencję Promocji Polskiego Radia, kampania radiowej Trójki. Spot, w którym występują dziennikarze Programu 3 Polskiego Radia, emitowany jest w telewizji, w kinach i w internecie.
Kreacja powstała na podstawie scenariusza i w reżyserii Dariusza Rzontkowskiego z Agencji Huta 19 im. Joachima Fersengelda. W spocie zrealizowanym w Muzycznym Studiu im. Agnieszki Osieckiej udział wzięli dziennikarze radiowej Trójki: Anna Gacek, Agnieszka Szydłowska, Piotr Baron, Marcin Łukawski, Michał Margański, Piotr Metz, Marek Niedźwiecki, Piotr Stelmach, Hirek Wrona oraz Wojciech Mann, w roli lektora. Nad zespołem próbuje artystycznie zapanować Michał Klauza – dyrektor artystyczny Polskiej Orkiestry Radiowej. Jednak dopiero muzycy POR w mistrzowski sposób grają jingle radiowej Trójki.
W trakcie trwania kampanii zostaną wykorzystane właśnie takie, nacechowane charakterystycznym Trójkowym humorem spoty, które mają zwrócić uwagę na niezmiennie wysoki od lat poziom muzyki prezentowanej na antenie Programu 3 Polskiego Radia.
Kolejna, trzecia już odsłona kampanii, zaplanowana jest na jesień.