Tanio, taniej, najtaniej! Jak nie dać się nabrać na wyprzedażowe triki?
Polacy tłumnie ruszyli do sklepów, ponieważ rozpoczęły się poświąteczne wyprzedaże. To czas, kiedy można upolować okazję lub… dać się schwytać specom od marketingu.
zdjęcie ilustracyjne
Foto: Wayne0216/Shutterstock
W porannej audycji "Zapraszamy do Trójki" mówimy, na co warto uważać podczas poszukiwania najlepszych promocji, i ostrzegamy przed pochopnymi decyzjami zakupowymi.
– Tuż przed wyprzedażą cena bardzo często rośnie po to, by później atrakcyjnie spaść. Jest to praktyka, której konsument nie jest w stanie samodzielnie rozpoznać, chyba że jest stałym klientem i wie, ile dana rzecz kosztowała przed obniżką – przestrzega rzeczniczka prasowa UOKIK-u Małgorzata Cieloch.
W audycji mówimy o tym, jakie promocje najsilniej oddziałują na klientów, i wyjaśniamy, dlaczego wyprzedaże będą stałym elementem naszej konsumenckiej rzeczywistości.
***
Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki - ranek
Autor materiału: Mariusz Krzemiński
Goście: Edyta Kochlewska (redaktor naczelna portalu DlaHandlu.pl), Wiktor Miałkowski (partner w Pro Business Solutions), Małgorzata Cieloch (rzeczniczka prasowa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów), prof. Dariusz Doliński (wykładowca na Uniwersytecie SWPS)
Data emisji: 28.12.2017
Godziny emisji: 6.43
iwo/mk