Reklama

reklama

Tygrysi skandal. Jak wyjść z wizerunkowego kryzysu?

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Tygrysi skandal. Jak wyjść z wizerunkowego kryzysu?
Zdj. ilustracyjneFoto: Flickr.com/jtillery

- Każda sytuacja kryzysowa pozostawia jakieś piętno na marce - mówi dr Dariusz Tworzydło z UW o skandalu, jaki wywołał wpis na profilu znanego napoju energetycznego. Czy jest jeszcze szansa na poprawę wizerunku w oczach konsumentów?

Posłuchaj

Tygrysi skandal, Jak wyjść z wizerunkowego kryzysu? (Z dala od Trójki)
+
Dodaj do playlisty
+

Tiger skompromitował się na tyle mocno, że można wróżyć mu bankructwo. Czy taka jest jego przyszłość? Jak przekonuje nasz gość, reakcja na skandal była natychmiastowa i dosyć ryzykowna, ale w dalszej perspektywie może się opłacać.

Po pierwsze, co się raczej nie zdarza, za niepoważny wpis przepraszał publicznie sam prezes marki. Po drugie, złożył obietnicę, którą wypełnił – pół miliona złotych przekazanych na pomoc żyjącym powstańcom to niebagatelna kwota… Czy okaże się wystarczająca, by ocalić Tigera?

Jakich innych sposobów użyto, by uchronić się przed zniknięciem z półek sklepowych? Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość: dr Dariusz Tworzydło (ekspert ds. public relations, Uniwersytet Warszawski)
Daty emisji:
 23.08.2017
Godzina emisji: 09:48

czaj/ab

Polecane