Polski Festiwal Reklamy KTR

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Polski Festiwal Reklamy KTR

Rusza kolejna, już 4 edycja Polskiego Festiwalu Reklamy KTR. Festiwal towarzyszy Polskiemu Konkursowi Reklamy KTR organizowanemu przez Klub Twórców Reklamy działający przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

Festiwal i Konkurs KTR organizuje środowisko agencji komunikacji marketingowej i szeroko rozumiane środowiska skupione wokół Klubu Twórców Reklamy (reżyserzy, operatorzy, scenografowie, ludzie „produkcji filmowej”, designerzy, twórcy Internetowi, fotograficy, ilustratorzy). Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko. Konkurs KTR jest zatem jedynym takim branżowym konkursem w Polsce, a w Europie jesteśmy pierwszym środowiskiem Twórców Reklamy organizującym Festiwal.

Konkurs KTR, ma na celu podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce. Aby środowisko polskie zdobywało liczące się światowe nagrody reklamowe, musi najpierw nauczyć się tworzyć. W tym roku po raz pierwszy do udziału w konkursie zostali zaproszeni studenci wydziałów artystycznych, szkół filmowych i reklamowych.  Kategoria Students, oraz polska edycja kanneńskiego konkursu Young Creatives pełni funkcję – promowania młodych twórców i prezentacji Polskiej Sztuki Reklamy na świecie. Nagrodzone w kategorii Students prace zostaną zgłoszone do konkursu  ADC*E, a nagrodzeni najlepsi młodzi twórcy w kategorii YC – wyjadą do Cannes zmierzyć się z najlepszymi młodymi Twórcami ze świata.

Podobną rolę – kształcenia twórców reklamy pełni organizowany przez nas Festiwal z warsztatami i wykładami wysokiej klasy specjalistów ze świata, jest właśnie miejscem „doskonalenia zawodowego” Twórców. W tym roku podczas Festiwalu można zdobyć lub pogłębić  wiedzę z zakresu kreatywnego myślenia i copywritingu.

Dni reklamy w Cannes czy Portoroż, są poświęcone jedynie reklamie. My idziemy krok dalej. Dzięki współpracy z Muzeum Narodowym, Biurem Promocji Miasta Warszawy, dzięki wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Festiwal KTR staje się wydarzeniem kulturalnym, pokazującym sztukę użytkową w jej najbardziej widocznej i dostępnej dla wszystkich formie – reklamie i jej pograniczu. Dzięki współpracy ze środowiskami Twórców nie tylko reklamowych oraz najlepszymi warszawskimi galeriami: Galerią 65, wizyTUjącą Galerią, oraz Artinfo.pl - chcemy pokazać szerokiemu gronu odbiorców, że reklama i sztuka przez duże S, czerpie inspiracje z tych samych źródeł. Nasi partnerzy, przygotowują w tym czasie autorskie wystawy i pokazy najlepszych polskich twórców. Zapraszając do inspirujących miejsc chcemy zachęcić ludzi do własnych poszukiwań, aktywności artystycznej i twórczej, do kreatywnego myślenia.

Wsparcie merytoryczne warszawskiej Królikarni, Biura Promocji Miasta, warszawskich Galerii, oraz Sponsorów, Partnerów i Patronów Mediowych, oraz nasze merytoryczne przygotowanie w sprawach twórczości nie tylko reklamowej, międzynarodowi twórcy reklamowi, którzy odwiedzą w tym czasie nasz Festiwal, zapewniają wysoki poziom Festiwalowi. Dzięki temu, Festiwal staje się wydarzeniem, które na trwałe wpisuje się już w kalendarz wydarzeń europejskich, jest promocją Warszawy, promocją polskiej sztuki użytkowej i polskich twórców. Chcemy wychodzić z reklamą oraz imprezami towarzyszącymi na ulice Stolicy – od kampanii reklamowej po eventy uliczne, wystawy i pokazy filmów. Chcemy by dni Festiwalu były to dni zabawy i niecodziennych wydarzeń, w których będą mogli brać udział nie tylko mieszkańcy miasta, ale też goście z całej Polski i zagranicy. By było to święto, wesoła zabawa i przygoda ze sztuką i kulturą użytkową.

Polski Festiwal Reklamy KTR
To cykl wydarzeń przygotowanych wspólnie z Partnerami, Sponsorami i Patronami Medialnymi Festiwalu.
Każdy ze Współorganizujących wydarzenia, przygotował autorski program wystaw.

Program Festiwalu: informacje o każdej imprezie na www.ktr.org.pl; zaproszenia na imprezy do wygrania w konkursach.



14.04 poniedziałek 19: 30; Multikino Złote Tarasy  SHOTS.

Wydawnictwo Shots prezentuje najdoskonalsze pod względem kreatywnym dzieła światowej reklamy. Istniejące od 1990 roku z siedzibą w Londynie, Shotsy są jednym z głównych światowych zbiorów reklam, służąc jako źródło pomysłów i inspiracji dla kreatywnych w wielu krajach, a także jako najaktualniejsze źródło informacji dla całej branży. Shotsy, wydawane są sześć razy w roku w formacie magazynu oraz DVD, wybierają do prezentacji jedynie najwybitniejsze prace kreatywne – najbardziej nowatorskie reklamy telewizyjne, najnowsze dzieła utalentowanych nowych reżyserów oraz przełomowe, nowatorskie wideoklipy muzyczne, virale oraz filmy krótkometrażowe.

Co więcej, dzięki internetowemu archiwum Shotsów, można mieć dostęp do ponad sześciu tysięcy spotów, ich szczegółowych metryczek z nazwiskami współautorów, oraz do codziennej dawki fantastycznych nowych prac. Zgromadzony w jednym miejscu zbiór najbardziej inspirujących dzieł, to świetne narzędzie do kreatywnych poszukiwań nie tylko dla kreatywnych. Wydawnictwo Shots publikuje także katalog Shots Directory, reel Grand Prix oraz inne reele specjalistyczne.

Za pośrednictwem KTR będzie można kupić nowe i przedłużyć stare licencje i umowy na prenumeratę pisma, oraz zamawiać produkty specjalne lub materiały specjalistyczne. KTR w ramach promocji Shots, będzie organizował pokazy i spotkania. Pierwszy taki pokaz zostanie zorganizowany wraz z Multikinem 14.04 o godz. 19:30 w ramach Polskiego Konkursu i Festiwalu Reklamy KTR 2008, a otworzy go przedstawiciel Shots i KTR.

Shots - wg polskich Twórców Reklamy - to:

„…probierz i okienko na świat. Podejście do nich może być tylko emocjonalne - wkurwienie, zazdrość, depresja i rzadko, ale jednak się zdarza - duma - gdy coś własnego się przebiło, by pozazdrościć mogli inni” – Maciek Kowalczuk, reżyser ChuckChuck.

„ …absolutnie podstawowe źródło informacji o tym, co dzieje się na świecie w filmie reklamowym, teledyskach, technikach post-produkcyjnych. Absolutnie bezlitosne źródło frustracji, że „poprzeczka” jest tak wysoko… Absolutny powód do dumy, kiedy znajdzie się tam własną pracę” - Przemek Bogdanowicz, Dyr. Kreatywny i Zarządzający BBDO Warszawa.

Pokaz otworzy – Danny Edwards – Edytor SHOTS, najważniejszy po naczelnym redaktor  Shots.

Wstęp z zaproszeniami

 

Artinfo.pl w Fabryce Trzciny ul. Otwocka 14
15.04 wtorek godz.19:00 – wystawy czynne do 18.05
wystawa zbiorowa "Codzienność" oraz wystawa malarstwa Barbary Tytko

1. BARBARA TYTKO - laureatka nagrody Bielska Jesień 2007
Galeria Artinfo.pl mieszcząca się w Fabryce Trzciny, stawia sobie za cel odkrywanie i promowanie, oraz ułatwianie startu najzdolniejszym młodym, nie-warszawskim artystom. Do zadań galerii należy również organizacja ich pierwszych wystaw. Wystawa Barbary Tytko będzie właśnie pierwszą wystawą indywidualną artystki w stolicy prezentującą jej najnowsze prace. Znajdą się wśród nich również te, które zwróciły uwagę jury podczas biennale malarstwa -  Bielskidzka Jesień2007, gdzie artystka została wyróżniona i otrzymała nagrodę ufundowaną przez Artinfo.pl.”

Barbara Tytko (ur. 1980 r.) studiowała na ASP w Katowicach, gdzie w 2007 r. uzyskała dyplom z wyróżnieniem w Pracowni Malarstwa prof. Jacka Rykały. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (lata 2006/2007). Zajmuje się głównie malarstwem i grafiką warsztatową. Otrzymała nagrodę regulaminową na Międzynarodowym Triennale Grafiki w Krakowie (2006 r.). Została także nagrodzona przez Rektora ASP w Warszawie podczas V Biennale Grafiki Studenckiej (Poznań, 2007 r.). Kilkakrotnie brała udział w Międzynarodowym Biennale Grafiki: w Bułgarii (2005 r.), Hiszpanii (2005 r.), Chinach (2007 r.), i Portugalii (2007 r.).

2. CODZIENNOŚĆ - wystawa zbiorowa
Galeria Artinfo.pl w ciągu prawie dwóch lat działalności zorganizowała w Fabryce Trzciny około 20 wystaw. Zaprezentowano na nich blisko 40 sylwetek artystów w ramach wystaw zbiorowych i indywidualnych.
Właściciele nie zapominają o artystach już prezentowanych w ich galerii. Pozostają z nimi w kontakcie, śledzą ich rozwój i działania twórcze. Rezultatem tej pracy, tych kontaktów z twórcami, tej chęci stałego wspierania i promowania artystów odkrytych przez Galerię, jest wystawa zatytułowana "Codzienność". Zestawienie malarstwa różnych autorów, przedstawicieli tego samego pokolenia, buduje nowe, interesujące konteksty, ciekawe dla widzów, ale również inspirujące dla samych autorów.
Na wystawie przedstawione zostaną prace 10 autorów: Agaty Rościechy, Daniela Krysty, Daniela Perełkiewicza, Artura Trojanowskiego, Violi Tycz, Beaty Ewy Białeckiej, Jowity Żychniewicz, Joanny Wowrzeczki, Patryka Lutomskiego i Moniki Solorz.

Idea wspólnych prezentacji młodych artystów skupionych wokół Galerii Artinfo.pl w Fabryce Trzciny sprawdziła się już wcześniej. Galera była komisarzem i promotorem wystawy zbiorowej pokazanej w Arsenale Miejskim w Kijowie w ramach Dni Warszawy w listopadzie 2007 r.


Wstęp z zaproszeniami

 

Królikarnia ul. Puławska 113a
17.04  czwartek - 18.04 piątek godz. 11:00-17:00   magiczny Labirynt 
oraz
19.04 sobota i 20.04 niedziela godz. 11:00-17:00    weekendowy Piknik rodzinny


W ramach Polskiego Festiwalu Reklamy przyjeżdża do Warszawy już po raz drugi, Fundacja Eye Music Trust z Wielkiej Brytanii, przywożąc ze sobą już po raz drugi, Magiczny Labirynt.  W zeszłym roku przez weekend ponad 7 000 osób mogło zobaczyć i poczuć czym jest labirynt.

Labirynt, zwany „Colourscape”, powstał w Wielkiej Brytani w 1995 roku. Jego twórcy, fundacja Eye Music Trust, zajmuje się obok propagowania kreatywności, propagowaniem muzyki i sztuki.

Colourscape („Labirynt”) jest wypełnioną powietrzem strukturą połączonych pomieszczeń wykonanych z kolorowych materiałów. Pod wpływem światła słonecznego przestrzenie zamieniają się w kolorowe labirynty. Jest on również miejscem w którym mogą odbywać się koncerty, a muzyka nadaje unikatowy charakter poszczególnym kolorom i pomieszczeniom. Przebywając w środku tego magicznego miejsca można doświadczyć niezwykłych przeżyć. Dzięki przestrzeniom niepodobnym do żadnych innych istniejących w naturze, dzięki kolorom przenikającym wydawałoby się wszystko, dzięki wreszcie niezwykłej akustyce powodującej wrażenie stopieniu się z muzyką,  przebywanie w labiryncie pobudza wrażliwość na kolor i dźwięki, „poszerza” naszą zdolność kreatywności.

Labirynt jest idealnym miejscem do spędzenia czasu i to nie tylko dla dzieci, ale dla całej rodziny, sprawdza się również podczas prowadzenia warsztatów dla najmłodszych, którzy w tak niezwykłym otoczeniu chętnie biorą udział w zabawach pobudzających kreatywność.

Labirynt ma różne kształty i wielkości dostosowane do lokalnych warunków. Nasz warszawski będzie dość spory – ma 50 metrów kwadratowych. Jednorazowo może zwiedzać go 80 osób.


Wstęp wolny

UWAGA – jednorazowo w labiryncie może przebywać 80 osób, a z uwagi na uwarunkowania techniczne wejście ograniczone na godzinę przed oficjalnym zamknięciem labiryntu. 

 

Królikarnia – Kuchnia; ul. Puławska 113a
17.04. czwartek godz. 11:00 – 20:00

Zobaczymy prace ponad 150 fotografów i ilustratorów prezentowane przez Studia fotograficzne, ilustratorskie, oraz przez samych artystów. Pierwszy raz w jednym miejscu możliwość zobaczenia prac tylu znakomitych twórców działających również jako Twórcy związani z reklamą.


KRIS VAN BEEK; ALDONA KARCZMARCZYK; STEPHEN GREEFF; MARCIN HRYNIEWICZ; RAFAŁ MILACH; RADEK POLAK; MARYSIA PRZYBYSZ; MATEUSZ STANKIEWICZ; SZYMON SZCZEŚNIAK; MARCIN TYSZKA; MARTIN BAUENDAHL; PAUL BEVITT; BILLY&HELLS; PEER BRECHT; GREGOR COLLIENNE; ANDRZEJ DRAGAN; DOUGLAS FISHER; GIBLIN&JAMES; SVEN GLAGE; GERRIT HAHN; ILAN HAMRA; SEBASTIAN HANEL; IVER HANSEN; LIOR HERCHKOVITZ; JASON HINDLEY; JONATHAN KNOWLES; ANATOL KOTTE; LSD; THOMAS MANGOLD; PASCAL MALAMAS; MIERSWA&KLUSKA; HERIBERT; SCHINDLER; OLIVER SCHWARZWALD; JAN STEINHILBER; SZYMON ŚWIĘTOCHOWSKI; PIET TRUCHLAR; JAN VAN ENDERT; MARKUS WENDLER; MARIUS WOLFRAM; CARIOCA; RAY MASSAY; ASGER CARLSEN; JAKOB KIRK; MADS LAURITZEN; MASSIMO LEARDINI; MARCEL LELIENHOF; SUSANNE WALSTRÖM; AGATA POSPIESZYŃSKA; ŁUCJA SOKOŁOWSKA; MIKOŁAJ GRYNBERG; MAREK PIETROŃ; BŁAŻEJ ŻUŁAWSKI; JAREK MADEJSKI; ROBERT SOBOCIŃSKI; RAMON WINK; WOŁOWSKI&PARTNERS STUDIO; KOBAS LAKSA; ROBBY CYRON; KRZYSZTOF OPALIŃSKI; JACEK POREMBA,; JACEK KOŁODZIEJSKI; PAWEŁ FABJAŃSKI; TOMEK ALBIN; EMIL BILIŃSKI; KRZYSZTOF KOZANOWSKI; ZUZA KRAJEWSKA & BARTEK WIECZOREK; ROBERT OLEJNIK; IGOR OMULECKI; SZYMON ROGIŃSKI; ARTUR WESOŁOWSKI; ROBERT WOLAŃSKI; MAGDA WUENSCHE;
Oraz ilustratorzy: ADITYA4ART; ADRIAN; ALEKSA; ALAMAKOTA; ANNA STOKES; CITYABYSS; CYBE; DOMINIK BUŁKA; DRAHOMIRA; EDWIN SERVAAS; ESTHERSUTOPIA; FAMOUSWHENDEAD; GIULIO; HENNING; IZA TOMASIK; JARED NICKERSON; KILXOVER; KSANA; KUBA GRABOWSKI; LYCZKOWSKI; MACHINE56; MAQUIZARD; MARLENA KUZMIŃSKA; MAZAKI; MERS; MINIMALMINDS; MOSK; MYDEADPONY; NMROTTEN; OWAIKEO; PINK 60/S; TARGETE; TEGEHEL; TOMEK SADURSKI

 


Wstęp wolny

 

Fabryka Lilpopa – ul. Bema 65
18.04 piątek godz.19:00 . Wystawy czynne do 18.05

1. wizyTUjąca Galeria - Krystyna Piotrowska
Tworzy prace łączące fotografię, techniki graficzne i malarstwo. Często przetwarza zdjęcia znalezione w albumie rodzinnym. Powiększa je, a następnie nanosi na aluminiowe podłoże i maluje. Tak opracowane i pomalowane, nie są już fragmentem historii rodzinnej. Umieszczone na metalowych tłach - stają się nierealne. Piotrowska jest też autorką instalacji i prac wideo. Artystka wielokrotnie fotografuje swoją twarz, powiększa ją, analizuje, nakłada własne rysy na zdjęcia innych ludzi. Pamięć, identyfikacja i analiza własnego „ja”, kreacja rzeczywistości poprzez obecność w niej artysty – to tematy dla artystki najważniejsze. Od 2006 roku Piotrowska jest kuratorką projektu "Ulica Próżna".
Krystyna Piotrowska (ur. 1949 r.) Studiowała w Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie (lata 1966 – 1972), w Państwowej Wyższej Szkole Sztuk Plastycznych w Poznaniu (lata 1972 – 1975) i Grafikskolan Forum w Malmö (lata 1985 – 1990).  Laureatka prestiżowych nagród na krajowych i międzynarodowych konkursach grafiki (m.in. na Międzynarodowym Biennale Grafiki w Sapporo, Międzynarodowym Biennale Grafiki w Ljubljanie, Triennale Grafiki Polskiej w Katowicach). Jej prace znajdują się w kolekcjach Muzeum Narodowego w Warszawie, Poznaniu i Wrocławiu, Muzeum Sztuki w Łodzi, Victoria and Albert Museum w Londynie, Alvar Aalto Musueum w Jyvaskyla (Finlandia), Moderna Museet w Sztokholmie (Szwecja), Muzeum Sztuki Współczesnej w Sapporo (Japonia), Nordiska Huset w Reykjawiku (Islandia) i w wielu zbiorach prywatnych.

2. Galeria 65 – „Alfons Skowronek Eks-hibicjonista” - Tomek Sikora fotografia
To opowiadanie o fikcyjnej karierze artystycznej totografa, który jeżdżąc po świecie, latami budował fałszywe Curriculum Vitae, wykorzystując potoczne znaczenie słowa pokazywać. I tak wyżej wymieniony pokazywał swoje konkretne projekty w największych i najbardziej prestiżowych galeriach na świecie takich jak nowojorska MOMA, paryskie centrum Pompidou czy amsterdamskie Muzeum van Gogha. Tyle że czas trwania pokazu ograniczał się do czasu potrzebnego na wykonanie dokumentacji, a jedynym oglądającym był zazwyczaj  aparat fotograficzny. Powstała seria zdjęć dokumentujących artystę ze swoimi pracami w tych Świątyniach sztuki. Zdjęcia, które ironizują naciągane niejednokrotnie życiorysy artystyczne twórców są dowodem jak łatwo manipuluje się czytelnikiem.

Tomek Sikora urodził się w 1948 roku w Warszawie w rodzinie artystycznej. Matka była malarką, ojciec znanym rzeźbiarzem. W wieku 20 lat wyjechał do Paryża gdzie zajął się poważnie fotografią. Po powrocie do Polski w 1971 roku przez 10 następnych lat pracował jako fotoreporter dla tygodnika ilustrowanego. W tym czasie współpracował także z czołowymi polskimi grafikami tworząc plakaty teatralne i filmowe. W 1979 zrealizowal 2 duże projekty fotograficzne: „Album“ i „Alicja w Krainie Czarów“, które były surrealistyczną wizją świata i w 1980 roku zostały wystawione w Centrum Pompidou w Paryżu na wystawie Biennale Młodych. Zaczął wtedy wystawiać także w innych krajach Europy i w USA. W 1982 roku wyjechał do Australii, gdzie prowadził warsztaty fotograficzne w Victorian College of the Arts. Następnie założył studio fotografii reklamowej oraz kontynuował swoją działalność artystyczną. Od 1986 roku intensywnie podróżuje po świecie. Od 1996 roku dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Australię. Był wielokrotnie nagradzany za kreatywność w fotografii Do dzisiaj publikuje limitowane edycje swoich książek autorskich oraz wystawia swoje prace w wielu krajach na świecie.

Wstęp z zaproszeniami

 

Królikarnia ul. Puławska 113 a
19.04 sobota11:00-17:00
Wystawy - Carlos Saura Fotografie i Nominacje KTR

Carlos Saura Ur.1932 r. – Hiszpański reżyser, scenarzysta, pisarz, producent filmowy, fotograf. Twórca kilkudziesięciu znakomitych filmów. Zdobywca wielu nagród filmowych. Autor filmów muzycznych takich jak: „Carmen”, „Flamenco”, „Tango”, „Salome”, „Iberia”. Fotografią zajmuje się od wczesnej młodości.
Aparat fotograficzny towarzyszy mu zawsze podczas pracy nad filmami.
Po raz pierwszy w Polsce wystawa jego fotografii (ok. 100 fotografii cz-b). Tematy: Flamenco, Hiszpania lata 50-te, Portrety (Paco de Lucia, Geraldine Chaplin, autoportrety).
Wystawa przygotowana we współpracy z Círculo del Arte.
Wraz z Królikarnią i Instytutem Cervantesa zapraszamy na pokazy filmów autora, które odbędą się podczas trwania wystawy w dniach: 08.05 czwartek godz. 18:00 „Nakarmić kruki” i 17.05 sobota godz. 21:00 „Iberia”.

Nominacje KTR’2008
Wystawa prac nominowanych podczas 5 edycji Polskiego Konkursu Klubu Twórców Reklamy KTR’2008. Można zobaczyć prace w kategoriach Reklama Print / Outdoor, Reklama TV/radio; Warsztat TV/Radio; Fotografia, Ilustracja, Design, Active Advertising, Media Interaktywne, Kampania. Na konkurs wpłynęło 652 prace, oceniało je 180 osobowe jury pod przewodnictwem Milki Poglianni – dyrektor Kreatywnej McCann Worldwide.

Wstęp z zaproszeniami

 

21.04 poniedziałek
Globalne media i globalne marki w cyfrowym świecie.

Spotkanie z Prezesem GoViral - Jimmy Maymann’em - jedynie za imiennymi zaproszeniami
Jak świat cyfrowych mediów powinien być wykorzystywany, aby zaangażować konsumenta? Jak wypromować swoja markę w środowisku skupionym na odbiorcy. Relacje pomiędzy konsumentem a reklamą i marką zmieniły się w momencie, gdy cyfrowe media wzmocniły pozycję konsumenta, który w każdej chwili może kliknąć i zamknąć reklamę, której zawartość go nie interesuje. W tych samych mediach konsument może wyrazić na forum swoje szczere opinie na temat marek i reklam.
Zawartość – czyli wciąż największe znaczenie ma pomysł. W różnych mediach występuję różna zawartość przekazu. Potrzeba angażującego przekazu jest tak decydująca, że tylko nielicznym pozwala swobodnie pływać w cyfrowym świecie, podczas gdy inni toną z tłumem. Podczas spotkania zostaną zaprezentowane case’y z całego świata, które idealnie wykorzystują możliwości mediów cyfrowych.
GoViral wprowadza kampanie w media cyfrowe dla wiodących agencji reklamowych, domów mediowych oraz klientów na całym świecie. Globalne rozwiązanie  Seed&Track™ pomaga marketerom docierać do ich targetu w 27 krajach na świecie. Wprowadzają materiały marketingowe jak: reklamy, gry, opowiadania w obszary internetu, gdzie spotykają się ludzie, tworząc tym samym bardzo kreatywne, doskonale ztargetowane oraz niskobudżetowe kampanie marketingowe.
Prezes GoViral - Jimmy Maymann
ponad 12-letnie w branży reklamowej, marketingowej I nowych mediach. W 1995 założył firmę konsultingowo-biznesowo-doradczą - NeatWork/Neo Ideo, która w 2000r. została sprzedana Leo Burnett. Pracował tam jako dyrektor strategiczny regionu skandynawskiego. Od 2005 dołączył do Arc Worldwide/Leo Burnett/UK jako Global Discipline Head. Ma tytuł magistra marketingu międzynarodowego oraz Executive MBA z London Business School.


TEATR ROMA ul. Nowogrodzka 49                             
21.04 poniedziałek godz. 19:00 Gala KTR  
                            

Gala konkursu KTR w reżyserii Andrzeja Strzeleckiego, koncepcja gali i scenografii Iwo Zaniewski, scenografia Jeremi Brodnicki.
Od pierwszej Gali KTR, której pomysłodawcą, reżyserem, oraz autorem i współ autorem tekstów i skeczy był Iwo Zaniewski, każda kolejna gala oczekiwana jest z niesłabnącym zainteresowaniem. Zaniewski zrewolucjonizował dotychczasowe nudne Gale z prowadzącymi, wręczaniem nagród, przemowami, itp.  Sprawił, że nawet gale przygotowywane przez szacownych reżyserów, poważne media, czy dostojne instytucje, musiały się zmienić. Od tego czasu nawet widzowie TV oczekują po galach czegoś więcej niż tylko pokazania na ekranie znanych twarzy, lub śpiewającej gwiazdy. Gala była przygotowana przez Andrzeja Strzeleckiego.

Wejście tylko z zaproszeniami

 


Reportaże z obrad jury KTR, wykładów i szkoleń, imprez festiwalowych, Gali KTR, wywiad i prezentację Jimmy Maymann’a Prezesa GoViral - oraz wywiady z wykładowcami, gośćmi Festiwalu, jurorami i widzami - obejrzeć można będzie dzięki projektowi KTR-TV, realizowanemu wspólnie przez  Hypermedia i KTR. Codziennie już od poniedziałku 14.04 do 22.04 na stronie WWW.ktrtv.pl;

 


 

Polecane