Co łączy nowotwory i reklamy proszków do prania?

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Co łączy nowotwory i reklamy proszków do prania?
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Shutterstock/karn684

– Wszyscy żyjemy za szybko. Jesteśmy w fazie przewlekłego stresu, co sprzyja chorobom – mówi w Trójce onkolog Janusz Meder.

Posłuchaj

Co łączy nowotwory i reklamy proszków do prania? (Instrukcja obsługi człowieka/Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

W rozmowie z Grażyną Dobroń lekarz opowiada o pewnym eksperymencie diagnostycznym przeprowadzonym w jednej z polskich gmin. - Robiono badania USG węzłów chłonnych, tarczycy i brzucha, a u kobiet dodatkowo USG piersi. I proszę sobie wyobrazić, że na 103 przebadane osoby 78 proc. miało nieprawidłowe wyniki, a w przypadku 30 proc. było podejrzenie choroby nowotworowej - opowiada onkolog.

Lekarz udziela w audycji rad, które warto stosować, by zapobiec nowotworom lub odpowiednio wcześnie je wykryć. Mówi też, że profilaktyka powinna mieć wiele wspólnego z reklamami proszków do prania. Co to oznacza?

Zachęcamy do wysłuchania nagrania audycji.

***

Tytuł audycji: Instrukcja obsługi człowieka
Prowadzi: Grażyna Dobroń
Gość: dr Janusz Meder (onkolog)
Data emisji: 14.08.2017
Godzina emisji: 11.13

iwo/ab

Polecane