"Grasz o staż" w Trójce

"Grasz o staż" to najpopularniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs dla studentów i absolwentów w Polsce, w którym można wygrać płatne praktyki oraz nagrody dodatkowe.

Jest on organizowany od 1996 roku przez PricewaterhouseCoopers i "Gazetę Wyborczą".

Mogą w nim wziąć udział studenci III, IV i V roku wszystkich kierunków i typów studiów oraz absolwenci, którzy nie przekroczyli 30. roku życia.

Uczestnictwo w konkursie to szansa na zdobycie cennego doświadczenia zawodowego a także nowych umiejętności.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy rozwiązać od 1 do 3 z zaproponowanych zadań i przesłać je organizatorom w wyznaczonym terminie.

Dlaczego warto poświęcić trochę czasu, aby rozwiązać zadania? To, co wyróżnia "Grasz o staż"
to nagrody, których nie ma nigdzie indziej:

- płatne, trwające minimum 4-tygodnie merytoryczne praktyki w firmach lub organizacjach pozarządowych,

- nagrody dodatkowe w postaci szkoleń, kursów językowych i studiów podyplomowych,

- dla wszystkich laureatów uczestnictwo w wybranym szkoleniu z wcześniej zaproponowanych tematów,

- uczestnictwo w programie ALUMNI "Grasz o staż" zrzeszającym wszystkich dotychczasowych laureatów konkursu.

Poza powyższymi nagrodami, każdy laureat konkursu ma szansę wygrać dużo więcej:

- co roku ponad 30% laureatów otrzymuje stałe zatrudnienie w firmach, których odbywało praktykę a kolejne 30% nawiązuje inne formy współpracy,

- zwycięstwo w "Grasz o staż" to mocny punkt w CV, który jest bardzo cenną informacją dla potencjalnego pracodawcy.

 

A to nasze zadanie:

Proszę sobie wyobrazić, że Jest Pani/Pan pracownikiem działu aktualności i na kolegium porannym zgłasza Pani/Pan temat (proszę go zgłosić i tutaj – wystarczą 3-4 zdania wyjaśniające jakim tematem się Pani/Pan zajmie).

Temat powinien być realny do zrealizowania w ciągu od jednego do trzech dni.

Następnie proszę przedstawić wykaz głosów i efektów, które zostaną nagrane do tego materiału (np. eksperci, znawcy, anonimowi rozmówcy, kroki, otwieranie drzwi, wertowanie gazet itp. wraz z podaniem uzasadnienia – dlaczego sięga Pani/Pan po taki głos lub efekt).

W finale proszę o sporządzenie (w punktach) scenariusza sekundowego takiego 3-5 minutowego dźwięku aktualnościowego.

Zakres tematyczny dowolny.

I jeszcze prośba - o nagranie i dołączenie na CD uzasadnienia (koniecznie własnym głosem) – dlaczego taki właśnie temat Pani/Pan wybrała/ł.