"Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość". Nowa jakość w kampaniach społecznych?

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
"Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość". Nowa jakość w kampaniach społecznych?
1/3 młodzieży w wieku 16-19 lat sięgnęła pa nielegalne używkiFoto: Glow Images/East News

Ruszyła kampania społeczna "Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość". Na czym polega jej kontrowersyjność?

Posłuchaj

"Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość". Nowa jakość w kampaniach społecznych? (Godzina wychowawcza/Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

- Nasza kampania jest przede wszystkim odważna, podobnej dotychczas w Polsce nie było. Z naszych doświadczeń wynika, że w przypadku takiej grupy docelowej (15-19 lat) komunikat bazujący na szkodliwym wpływie używek na zdrowie jest kompletnie nieskuteczny - mówi Anna Iżyńska.

Jan Stoła ze Studenckiej Inicjatywy Narkopolityki i Youth Organisations for Drug Action podkreśla, że kontrowersje wynikają wyłącznie z tego, iż kampania nie jest nudna. - To zupełnie nowa jakość w porównaniu do tego, co mieliśmy przez ostatnie 20 lat. Jako pierwsza lub jedna z pierwszych mówi językiem młodych, jest dobrze zmontowana, dynamiczna, nie ma tu smęcenia z marszem pogrzebowym w tle - zazancza gość Trójki.

Na czym dokładnie polega pomysł twórców kampanii? Jaki jest oddźwięk wśród młodzieży? Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji, w której mówimy również o projekcie "Grajmy w szkole", zachęcającym do zakładania szkolnych zespołów, orkiestr, chórów.

***

Tytuł audycji: Godzina wychowawcza
Prowadzi:
Katarzyna Pruchnicka
Goście: Anna Iżyńska (Fabryka Komunikacji Społecznej), Jan Stoła (Studencka Inicjatywa Narkopolityki, Youth Organisations for Drug Action), Wojciech Walczak (Jeunesses Musicales Poland)
Data emisji: 6.02.2017
Godzina emisji: 15.08

mk/fbi

Polecane