Marketing nostalgiczny po warszawsku

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Marketing nostalgiczny po warszawsku
Foto: flickr/Filip Bramorski

Kamionek to mały obszar o dużym potencjale. Znajduje się w Warszawie pomiędzy coraz bardziej modną Pragą a Grochowem.

Siłę Kamionka stanowią małe firmy i zakłady rzemieślnicze. Są one bohaterami akcji Kamionek Milowy. Kamionek Milowy to pomysł studentów Uniwersytetu SWPS.

Projekt łączy w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość – wykorzystuje obecne zainteresowanie dawną Warszawą i nostalgię do czasów minionych dla promocji własnego przedsiębiorstwa. Działania projektowe obejmą m.in. redekorację wnętrz wybranych obiektów, edukację przedsiębiorców oraz stworzenie aplikacji mobilnej, skierowanej do mieszkańców i turystów. Wszystko to pod hasłem marketingu nostalgicznego.

***

Do wysłuchania reportażu "Kamionek milowy" Eweliny Karpacz-Oboładze zapraszamy w środę (30.11) o godz. 18.15.

Polecane