Marketing nostalgiczny po warszawsku
2016-11-30, 13:11 | aktualizacja 2016-11-30, 14:11
Kamionek to mały obszar o dużym potencjale. Znajduje się w Warszawie pomiędzy coraz bardziej modną Pragą a Grochowem.
Siłę Kamionka stanowią małe firmy i zakłady rzemieślnicze. Są one bohaterami akcji Kamionek Milowy. Kamionek Milowy to pomysł studentów Uniwersytetu SWPS.
Projekt łączy w sobie przeszłość, teraźniejszość i przyszłość – wykorzystuje obecne zainteresowanie dawną Warszawą i nostalgię do czasów minionych dla promocji własnego przedsiębiorstwa. Działania projektowe obejmą m.in. redekorację wnętrz wybranych obiektów, edukację przedsiębiorców oraz stworzenie aplikacji mobilnej, skierowanej do mieszkańców i turystów. Wszystko to pod hasłem marketingu nostalgicznego.
***
Do wysłuchania reportażu "Kamionek milowy" Eweliny Karpacz-Oboładze zapraszamy w środę (30.11) o godz. 18.15.