Nierozważny skok do wody oznacza kalectwo (Na wyciągnięcie ręki/Trójka)
Nierozważny skok do wody oznacza kalectwo
Mija już 21 lat, od kiedy Fundacja Integracja prowadzi kampanię społeczną "Płytka wyobraźnia to kalectwo".
Fragment plakatu kampanii "Płytka wyobraźnia to kalectwo"
Foto: mat. promocyjne
Dodaj do playlisty
Ma ona uświadomić - głównie młodym ludziom - że jeden niefortunny skok do wody może skończyć się życiem na wózku.
- Kampania ma 21 lat, ale jest wciąż potrzebna. Wciąż problemem są nierozważne skoki do wody. Kampania musi być powtarzana, żebyśmy mogli trafić co roku do nowego pokolenia - mówi Tomasz Pisarzewski z Integracji.
Co w tym roku wymyślili autorzy kampanii? Zapraszamy do wysłuchania nagrania audycji.
***
Tytuł audycji: Na wyciągnięcie ręki
Autor: Elżbieta Korczyńska
Gość: Tomasz Pisarzewski, Piotr Pawłowski (Fundacja Integracja), Darek Malejonek (muzyk, ambasador kampanii)
Data emisji: 8.08.2016
Godzina emisji: 18.38
mp/jp