Eurogadżety: kupować czy nie?

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Eurogadżety: kupować czy nie?
Czekoladowe pralinki w formie piłki nożnej stworzone w berlińskiej Confiserie MélanieFoto: PAP/EPA/BRITTA PEDERSEN

- To pełne szaleństwo! Każdy chce zrobić biznes, wpisując się w gorączkę Euro - mówi Michał Olszański.

Posłuchaj

Eurogadżety: kupować czy nie? (Zapraszamy do Trójki - ranek)
+
Dodaj do playlisty
+

Szczęśliwe sznurówki, wafelek kibica, kocyk z Lewandowskim czy odświeżacz o zapachu Krychowiaka - wyobraźnia autorów gadżetów związanych z rozpoczynającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2016 zdaje się nie mieć granic.

Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania, w którym rozmówcy Izy Woźniak - dziennikarz sportowy Trójki, socjolog, analityk finansowy i producent gadżetów - mówią o marketingowo-promocyjnej gorączce związanej z Euro 2016.

***

Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki - ranek 
Prowadzi: Wojciech Mann
Autor: Iza Woźniak
Data emisji: 10.06.2016
Godzina emisji: 7.18

mk/fbi

Polecane