Eurogadżety: kupować czy nie? (Zapraszamy do Trójki - ranek)
Eurogadżety: kupować czy nie?
- To pełne szaleństwo! Każdy chce zrobić biznes, wpisując się w gorączkę Euro - mówi Michał Olszański.
Czekoladowe pralinki w formie piłki nożnej stworzone w berlińskiej Confiserie Mélanie
Foto: PAP/EPA/BRITTA PEDERSEN
Dodaj do playlisty
Szczęśliwe sznurówki, wafelek kibica, kocyk z Lewandowskim czy odświeżacz o zapachu Krychowiaka - wyobraźnia autorów gadżetów związanych z rozpoczynającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej 2016 zdaje się nie mieć granic.
Zapraszamy do wysłuchania dołączonego nagrania, w którym rozmówcy Izy Woźniak - dziennikarz sportowy Trójki, socjolog, analityk finansowy i producent gadżetów - mówią o marketingowo-promocyjnej gorączce związanej z Euro 2016.
***
Tytuł audycji: Zapraszamy do Trójki - ranek
Prowadzi: Wojciech Mann
Autor: Iza Woźniak
Data emisji: 10.06.2016
Godzina emisji: 7.18
mk/fbi