Czy da się lubić przedświąteczne reklamy?
2015-12-02, 11:12 | aktualizacja 2015-12-02, 14:12
Przed świętami wiele marek produkuje specjalne kampanie reklamowe. Kto je zapoczątkował i czy w Polsce mamy przykłady naprawdę udanych reklamowych przedsięwzięć?
Posłuchaj
- Przedświąteczne kampanie często są elementem budowania wizerunku marki na cały rok. Można zauważyć, że dobre reklamy nie mają nachalnego, prosprzedażowego przekazu, ale odwołują się do emocji i opowiadają historie, przez co miło się je ogląda - tłumaczy w Trójce dziennikarka magazyn "Brief" Dominika Bulska.
W audycji "Z dala od Trójki" Jan Niebudek pyta ekspertkę o początki tradycji przedświątecznych reklam i o to, jakie trendy dominują obecnie w kampaniach. Dominika Bulska opowiada na antenie o udanych polskich akcjach reklamowych i kreatywnych pomysłach z całego świata.
***
Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość: Dominika Bulska (dziennikarka magazyn "Brief")
Data emisji: 2.12.2015
Godzina emisji: 9.50
iwo