Internauci i reklamy w sieci. Walka czy symbioza?

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Internauci i reklamy w sieci. Walka czy symbioza?
Co zyskują, a co tracą internauci instalujący wtyczki blokujące reklamy? (zdjęcie ilustracyjne)Foto: SplitShire/Pixabay

Każdy użytkownik internetu ogląda boksy i filmy reklamowe. Jeśli są nam one dawkowane z umiarem, bez sprzeciwu akceptujemy ich obecność. Gorzej jest, gdy jako internauci czujemy się atakowani przez reklamodawców.

Posłuchaj

Internauci i reklamy w sieci. Walka czy symbioza? (Cyber Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

W kolejnym odcinku cyklu "Cyber Trójka" poruszamy temat samoczynnie uruchamiających się filmów i wyskakujących okien reklamowych. Rozmawiamy o blokujących je wtyczkach, z których korzysta coraz więcej użytkowników, oraz o tym, jak wydawcy serwisów internetowych walczą z tak zwanymi ad blockerami. Pytamy też, czy możliwa jest symbioza między czytającymi treści w internecie a szukającymi zarobku wydawcami serwisów.

***

Tytuł audycji: Cyber Trójka
Prowadzi: Damian Kwiek
Goście: Konstanty Młynarczyk (redaktor naczelny miesięcznika "Chip"), Michał Kuźmiński (kierownik wydania internetowego "Tygodnika Powszechnego"), Andrzej Pająk (dziennikarz miesięcznika "Chip")
Data emisji: 12.11.2015
Godzina emisji: 16.50

iwo/kul

Polecane