Fashion week. Moda z wybiegu a sklepowa rzeczywistość

- Ciekawym tygodniem mody jest tydzień kopenhaski, który zbiera cały kreatywny świat Skandynawii. Ważne rzeczy dzieją się też w Kijowie, dużo ciekawsze niż w Moskwie - mówi dziennikarz Marcin Różyc.

Fashion week. Moda z wybiegu a sklepowa rzeczywistość

New York Fashion Week 2015 trwa od 10 do 17 września. Na zdjęciu pokaz marki Badgley Mischka

Foto: PAP/EPA/PETER FOLEY

Fashion week. Moda z wybiegu a sklepowa rzeczywistość (Z dala od Trójki)
+
Dodaj do playlisty
+

Największe i najbardziej znane święta branży modowej to tygodnie nowojorskie, paryskie czy mediolańskie. Dla kogo właściwie organizuje się takie wydarzenia?

- Czekają na nie widzowie, a także kupcy. Ale handlowanie modą odbywa się później, w tak zwanych showroomach, tam się robi zamówienia i pokazuje kolekcje, która nadaje się do sklepu - dodaje dziennikarz zajmujący się na co dzień modą.

Ubrania, które można zobaczyć podczas pokazu mody, wcale nie mają trafić na sklepowe wieszaki... Po co się je więc pokazuje? Odpowiedź znajdą Państwo w nagraniu audycji.

***

Tytuł audycji: Z dala od Trójki
Prowadzi: Jan Niebudek
Gość: Marcin Różyc (dziennikarz zajmujący się modą)
Data emisji:
16.09.2015
Godzina emisji: 9.50

fbi/mk