Jakość, cena i marzenia. Jak być konsumentem, który nie przepłaca?

  • Facebook
  • Twitter
  • Wykop
  • Mail
Jakość, cena i marzenia. Jak być konsumentem, który nie przepłaca?
- Producenci często sprzedają nam marzenia - mówi w audycji Joanna Wosińska z Fundacji "Pro-Test"Foto: Glow Images/East News

Cena nie zawsze idzie w parze z jakością. Jak można się dowiedzieć, czy za dany produkt warto zapłacić kwotę podaną na metce?

Posłuchaj

Jakość, cena i marzenia. Jak być konsumentem, który nie przepłaca? (Świat zwariował/Trójka)
+
Dodaj do playlisty
+

- Jeżeli widzimy coś, co ma wysoką cenę, to odnosimy wrażenie, że musi być to wysokiej jakości. Możemy też odnieść wrażenie, że coś, co jest tanie, nie jest warte kupienia - mówi Joanna Wosińska z Fundacji "Pro-Test".

W audycji rozmawiamy o polityce cenowej i zaskakujących wynikach testów konsumenckich, w których bada się jakość produktów. Mówimy też o tym, kiedy i za co warto zapłacić nieco więcej, oraz o tym, jak wybrać odpowiednie (niekoniecznie najdroższe) buty do biegania.

***

Tytuł audycji: Świat zwariował
Prowadzi: Gabriela Darmetko
Goście: Adrian Kostrzębski (PR manager ESL Polska), Jarosław Jarząbkowski (wielokrotny drużynowy mistrz świata w grach komputerowych), Tomasz Popielarczyk (portal AntyWeb.pl), Artur Rogulski (specjalista do spraw mediów społecznościowych), Joanna Wosińska (Fundacja "Pro-Test"), Izabela Muther (konsultantka stylu), dr Urszula Zdanowicz (ortopeda)
Data emisji: 26.04.2015
Godzina emisji: 11.05

iwo/kd

Polecane