"Powieki ulic" - spot Trójki, który zawstydza Artura Andrusa
2014-01-14, 13:01 | aktualizacja 2016-11-29, 11:11
Ostatni z serii spotów reklamowych Trójki powstał na kanwie pewnej zabawy. - Teraz trochę wstydzę się tego, co wymyśliłem. Ale trudno, zostało już nagrane, niech leci w świat - żartował Artur Andrus.
Posłuchaj
"Powieki ulic" to ósmy i ostatni spot kampanii wizerunkowej Trójki. Wcześniej zaprezentowaliśmy filmiki: "Pierze", "Suwak", "Koncentrat", "Huta", "Zielony domek", "Dudek" i "Rosół".
- "Powieki ulic" to ciąg dalszy zabawy, którą Państwo zobaczyli i usłyszeli w spocie o zielonym domku. Jeden z nas tylko wiedział, co śpiewa i jakie słowa będą następne. A reszta musiała spijać mu to z ust i domyślać się, jaki będzie tekst. Tym, który wiedział, w tym przypadku byłem ja - mówił Artur Andrus w audycji "Do południa".
Jak się jednak okazało, nawet on nie poznał całego tekstu. - Wiedziałem tylko o powiekach ulic. I naprawdę nie wiem, skąd wpadły mi do głowy jeszcze wargi autostrad. Teraz wstydzę się tego, co wymyśliłem, ale trudno... Zostało już nagrane, niech leci w świat. I proszę zwrócić jeszcze uwagę na koncentrację i mowę ciała moich kolegów. Moją też, ale moi koledzy są w tym śmieszniejsi - opowiadał satyryk dziennikarz.
Zobacz wszystkie spoty Trójki na Youtube>>>
We wtorkowej audycji "Do południa" przedstawiliśmy także spot "Rosół”. - Spot z palmą i ze śpiewem był najtrudniejszy ze wszystkich. No bo jak tu śpiewać obok Dawida Podsiadło i jak wyglądać obok Artura Andrusa? Trudno było sprostać temu zadaniu. Widzowie ocenią, czy w ogóle mnie tam widać i czy to moje właściwe miejsce - wspominał Zbigniew Zamachowski.
Zapraszamy do przypomnienia sobie wcześniejszych spotów Trójki. Informacje o nich znajdą Państwo tu:
Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!
Andrus, Zamachowski i Podsiadło nie wytrzymali!
Podsiadło o kampanii Trójki: samego siebie chciałem zaskoczyć
Nowa reklama Trójki. Andrus, Zamachowski i Podsiadło, czyli taneczny "Koncentrat"
Nowa kampania Trójki. Zobacz spot "Suwak"!
Kampania, przygotowana przez Walk Creative, obejmowała telewizję: 15-sekundowe spoty można było oglądać na antenach TVP 1, TVP 2, TVN, w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wspierała emisja spotów na portalu Interia. Filmiki można cały czas oglądać na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia.
(ei)