Podsiadło o kampanii Trójki: samego siebie chciałem zaskoczyć
2014-01-07, 14:01 | aktualizacja 2016-11-29, 11:11
- W tekście "Zielonego domku" można odnaleźć wiele życiowych rozterek, które wydadzą nam się dziwnie znajome... W spocie szukamy domu, którego nie widać. W życiu często zastanawiamy się nad źródłem problemu i nie możemy go znaleźć, bo… wtapia się w tło - mówi Dawid Podsiadło.
Posłuchaj
Jak przyznaje wokalista, praca na planie reklam Trójki nie była prosta... - Co chwilę wybuchaliśmy śmiechem. Nie wiem czy którykolwiek spot powstał bez kilkukrotnego powtarzania przez niepohamowane napady wesołości - wspomina Dawid Podsiadło.
- Zaskakująca, w gombrowiczowskim czyli najlepszym stylu, wyjątkowa, wpisująca się w klimat stacji - tak obserwatorzy i znawcy rynku pisali o kampanii w której pojawili się Artur Andrus, Dawid Podsiadło i Zbigniew Zamachowski. W roku 2013 pojawiły się w telewizji i w internecie 4 reklamy. Czas na kolejne - mówił Michał Nogaś , zapraszając do zobaczenia kolejnych spotów.
Przy okazji premiery spotu "Dudek", przedstawiliśmy też filmik "Zielony domek". - W spocie szukamy domu, którego nie widać. W życiu często zastanawiamy się nad źródłem problemu i nie możemy go znaleźć, bo… wtapia się w tło. Trzeba dokładniej patrzeć, mieć wyczulone także inne zmysły - mówił przewrotnie o tekście Dawid Podsiadło.
ZOBACZ "ZIELONY DOMEK" I POPRZEDNIE REKLAMY TRÓJKI:
Kampania, przygotowana przez Walk Creative, obejmuje telewizję: 15-sekundowe spoty można oglądać na antenach TVP 1 , TVP 2 , TVN , w wybranych kanałach tematycznych TVP, TVN, Polsatu, Discovery oraz z pakietu AT Media. Kampanię telewizyjną wspiera emisja spotów na portalu Interia. Filmiki można także obejrzeć na stronie internetowej Trójki www.trojka.polskieradio.pl oraz na profilach Programu 3 w portalach społecznościowych. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Promocji Polskiego Radia.
"Do południa" na antenie Trójki od poniedziałku do czwartku od godz. 9.00 do 12.00. Program przygotował i prowadził Michał Nogaś
(gs)