logo
x
menu
Logo radio
Portal Polskiego Radia SA
  • Podcasty

  • zamknij
  • Українська редакція
  • KIEROWCY
  • Jedynka
    • Audycje
    • Playlista
    • Zespół
    • Konkursy
    • Ramówka
    • Częstotliwości
    • Kontakt
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Dwójka
    • Audycje
    • Koncerty
    • Playlista
    • Konkursy
    • Patronaty
    • Ramówka
    • Częstotliwości
    • Kontakt
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Trójka
    • Audycje
    • Playlista
    • Zespół
    • Częstotliwości
    • Koncerty
    • Ramówka
    • Konkursy
    • Lista Przebojów
    • Kontakt
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Czwórka
    • Audycje
    • Playlista
    • Koncerty
    • Zespół
    • Konkursy
    • Patronaty
    • Ramówka
    • Jak nas słuchać
    • Kontakt
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Polskie Radio 24
    • Felietony
    • Audycje
    • Zespół
    • Ramówka
    • Częstotliwości
    • Kontakt
    • Newsletter
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Dzieci
  • Chopin
  • Radio Poland
    • English Section
    • Беларуская Служба
    • Русская Служба
    • Українська Служба
    • Redakcja Polska
    • Deutsche Redaktion
    • Hebrew Section - archive
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
      • Kanały internetowe

      • Serwisy historyczne

      • Studio reportażu i dokumentu Polskiego radia

      • Teatr Polskiego Radia w Warszawie

      • Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie

      • Lektury do słuchania

      • Ramówka

      • Częstotliwości

      • Sklep

      • Szkolenia

      • Akademia radiowa

logowanie
  • reklama w internecie
Opinie w sieci - czy warto się dzielić nie tylko pozytywnymi?

2022-06-20

Opinie w sieci - czy warto się dzielić nie tylko pozytywnymi?

Przed pójściem do lekarza warto sprawdzić, jakie opinie wystawili medykowi inni jego pacjenci. To samo dotyczy np. wyjazdów na wczasy czy wizyt w restauracji. Na ile jednak możemy wierzyć internetowym opiniom? W sieci rozwija się handel fałszywymi rekomendacjami. Przygląda się temu procederowi Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Oszustom grożą kary. 

Sygnały dnia

Reklama w sieci. Jak chronić przed nią użytkowników?

2022-02-03

Reklama w sieci. Jak chronić przed nią użytkowników?

Parlament Europejski przegłosował niedawno akt o usługach cyfrowych, wymierzony m.in. w reklamy śledzące. Wszystko po to, by chronić naszą prywatność. 

Pierwsze słyszę

Influencer marketing. Wpływ idola na konsumenckie wybory fana

2022-02-01

Influencer marketing. Wpływ idola na konsumenckie wybory fana

Każdy, komu zdarza się oglądać twórczość youtubowych influencerów, zauważył, że po kilku minutach autor kanału z właściwego tematu filmu przechodzi, mniej lub bardziej płynnie, do reklamowania produktu czy usługi. To tylko fragment filmu, ale dzięki tym paru minutom influencer zarabia, a reklamowana firma zdobywa kolejnych konsumentów. Influencer marketing, bo tak nazywa się ten rodzaj działalności, to obecnie najprężniej rozwijający się obszar marketingu. 

Pora na Trójkę

Targeting treści. UE walczy ze spersonalizowanymi reklamami

2022-01-26

Targeting treści. UE walczy ze spersonalizowanymi reklamami

Koniec ze spersonalizowaną reklamą w internecie. Unia Europejska wypowiada wojnę koncernom i chce chronić nieletnich przed reklamami. Jak wyglądają kulisy tworzenia reklam "pod odbiorcę" i jakie techniki sprzedaży opanowały algorytmy?

Trójka do trzeciej

Nietypowa akcja Skody - lądowanie helikoptera na dachu SUV-a

2021-11-03

Nietypowa akcja Skody - lądowanie helikoptera na dachu SUV-a

Mając nowy produkt, warto zachęcić potencjalnych kupców do przyjrzenia się ofercie. Jak to zrobić? Stworzyć niecodzienną i wpadającą w pamięć kampanię reklamową - np. taką, w której na dachu auta ląduje helikopter. 

Wiadomości

Jak uregulować rynek reklamy w sieci?

2021-10-19

Jak uregulować rynek reklamy w sieci?

Niektórym wydaje się, że w internecie wszystko wolno. Influencerzy  traktują go jak pole do swobodnego, nieograniczonego działania. Reklamują firmy i produkty, ale nie zawsze rzetelnie je sprawdzają. Czy da się z tym walczyć?

Czat Czwórki

Media społecznościowe - ukryty słup reklamowy?

2021-04-14

Media społecznościowe - ukryty słup reklamowy?

Co czwarty publikowany post na Instagramie ma charakter reklamowy - twierdzą eksperci. Użytkownicy często mogą sobie nie zdawać z tego sprawy, bo influencerzy, polecając produkty, nie mówią wprost, że jest to opłacona reklama.

Pierwsze słyszę

z 0

0:000:00
X
Smartfon

Pobierz aplikację
Trójka Polskie Radio

Słuchaj radiowej Trójki wszędzie tam gdzie jesteś!
Sprawdź aktualną ramówkę, wysłuchaj archiwalnych audycji lub Trójkowych podcastów w ramach nowoczesnej i funkcjonalnej aplikacji.

Google PlayApp StoreAppGallery

Znajdziesz nas na:

dab+
  • Kierowcy
  • Jedynka
  • Dwójka
  • Trójka
  • Czwórka
  • Polskie Radio 24
  • Chopin
  • Radio Poland
  • RCKL
  • Dzieci
  • Redakcja katolicka
  • Redakcja ekumeniczna
  • Kanały internetowe
  • Serwisy historyczne
  • Sklep
  • Szkolenia Polskiego Radia
  • Informacyjna Agencja Radiowa
  • Częstotliwości
  • Polityka prywatności
  • Dane osobowe
  • Polskie Radio S.A.