logo
x
menu
Logo radio
Portal Polskiego Radia SA
  • Podcasty

  • zamknij
  • Polskie Radio 24
    • Felietony
    • Audycje
    • Zespół
    • Ramówka
    • Częstotliwości
    • Kontakt
    • Newsletter
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Jedynka
    • Audycje
    • Playlista
    • Zespół
    • Konkursy
    • Ramówka
    • Częstotliwości
    • Kontakt
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Dwójka
    • Audycje
    • Koncerty
    • Playlista
    • Konkursy
    • Patronaty
    • Ramówka
    • Częstotliwości
    • Kontakt
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Trójka
    • Audycje
    • Playlista
    • Zespół
    • Częstotliwości
    • Koncerty
    • Ramówka
    • Konkursy
    • Lista Przebojów
    • Kontakt
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Czwórka
    • Audycje
    • Playlista
    • Koncerty
    • Zespół
    • Konkursy
    • Patronaty
    • Ramówka
    • Jak nas słuchać
    • Kontakt
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • KIEROWCY
  • Dzieci
  • Chopin
  • Radio Poland
    • English Section
    • Беларуская Служба
    • Русская Служба
    • Українська Служба
    • Redakcja Polska
    • Deutsche Redaktion
    • Hebrew Section - archive
    • Podcasty

      • Instagram
      • Twitter
      • Facebook
      • YouTube
  • Українська редакція
      • Kanały internetowe

      • Historia

      • Serwisy historyczne

      • Radiowe Centrum Kultury Ludowej

      • Studio reportażu i dokumentu Polskiego radia

      • Teatr Polskiego Radia w Warszawie

      • Orkiestra Polskiego Radia w Warszawie

      • Lektury do słuchania

      • Ramówka

      • Częstotliwości

      • Sklep

      • Szkolenia

      • Akademia radiowa

  • kampania społeczna
Piotr Müller zapowiada kampanię ws. przemocy domowej. "Nie możemy zamykać uszu i oczu, gdy dzieje się krzywda"

2023-05-10

Piotr Müller zapowiada kampanię ws. przemocy domowej. "Nie możemy zamykać uszu i oczu, gdy dzieje się krzywda"

Rzecznik rządu Piotr Müller zapowiada kampanię uświadamiającą w sprawie przemocy domowej. To nawiązanie do tragedii w Częstochowie - na początku tygodnia, po długotrwałym znęcaniu się nad nim przez ojczyma, zmarł 8-letni Kamil.

Polska

TVN odmawia promocji Dziecięcego Telefonu Zaufania. RPD: to nie jest działanie w interesie społecznym

2023-04-03

TVN odmawia promocji Dziecięcego Telefonu Zaufania. RPD: to nie jest działanie w interesie społecznym

Telewizja TVN odmówiła wzięcia udziału w kampanii społecznej promującej darmowy Dziecięcy Telefon Zaufania 800 12 12 12, pod który przez całą dobę można znaleźć pomoc ratującą zdrowie i życie - poinformował rzecznik praw dziecka Mikołaj Pawlak.

Polska

Kampania "Wszystko gra?" – o pozytywnym wpływie sztuki na naszą psychikę

2023-03-01

Kampania "Wszystko gra?" – o pozytywnym wpływie sztuki na naszą psychikę

"Wszystko gra?” to kampania zainicjowana przez STUDIO teatrgaleria, Fundację OFF School oraz Fundację Można Zwariować. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do korzystania z oferty kulturalnej jako remedium na pogarszającą się kondycję psychiczną społeczeństwa.

Trójka do trzeciej

Kolejowe ABC. Lokomotywa z Rogatkiem wyrusza w trasę

2023-02-28

Kolejowe ABC. Lokomotywa z Rogatkiem wyrusza w trasę

 28 lutego  w trasę wyruszy lokomotywa w barwach Kampanii Kolejowe ABC  nosorożcem Rogatkiem i hasłem „Bezpieczeństwo – ważna sprawa, na kolei to podstawa”. Jest to kolejne działanie promujące bezpieczeństwo w ramach ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego.

Informacje

"Nie wszystko złoto, co się świeci". Komisja Nadzoru Finansowego rusza z kampanią informacyjną

2023-01-10

"Nie wszystko złoto, co się świeci". Komisja Nadzoru Finansowego rusza z kampanią informacyjną

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego rozpoczyna ogólnopolską kampanię informacyjną pod hasłem "Nie wszystko złoto, co się świeci - inwestuj świadomie!". Jej zadaniem jest podniesienie poziomu wiedzy społeczeństwa o tym, jak funkcjonuje rynek finansowy oraz zwiększenie świadomości ryzyka wiążącego się z inwestowaniem.

Informacje

Nowa kampania NID. "O zabytki muszą dbać również sami właściciele"

2022-12-22

Nowa kampania NID. "O zabytki muszą dbać również sami właściciele"

- Samych zabytków rejestrowych mamy w Polsce 70 tys. Nie ma takiej siły, żeby tylko administracja rządowa i samorządowa o nie zadbały, jeżeli nie będą tego robić właściciele, zarządcy - mówiła w "Wybieram Dwójkę" Anna Śmigielska z Narodowego Instytutu Dziedzictwa.

Wybieram Dwójkę

Dzieci same się nie obronią! REAGUJ na przemoc wobec dzieci!

2022-11-23

Dzieci same się nie obronią! REAGUJ na przemoc wobec dzieci!

Dzieci same się nie obronią! REAGUJ na przemoc wobec dzieci! to kampania o tym, w jaki sposób zachowywać się, kiedy mamy podejrzenie, że wobec dziecka z naszego bliższego lub dalszego otoczenia stosowana jest przemoc. Jak zachować się w takiej sytuacji? Interweniować samemu, a może od razu wezwać policję? Na te i inne pytania odpowiedziała w audycji Strefa Rodzica na antenie Polskiego Radia Dzieciom Jolanta Zmarzlik.

Strefa rodzica

z 0

0:000:00
X
Smartfon

Pobierz aplikację
Trójka Polskie Radio

Słuchaj radiowej Trójki wszędzie tam gdzie jesteś!
Sprawdź aktualną ramówkę, wysłuchaj archiwalnych audycji lub Trójkowych podcastów w ramach nowoczesnej i funkcjonalnej aplikacji.

Google PlayApp StoreAppGallery

Znajdziesz nas na:

dab+
  • Kierowcy
  • Jedynka
  • Dwójka
  • Trójka
  • Czwórka
  • Polskie Radio 24
  • Chopin
  • Radio Poland
  • RCKL
  • Dzieci
  • Redakcja katolicka
  • Redakcja ekumeniczna
  • Kanały internetowe
  • Serwisy historyczne
  • Sklep
  • Szkolenia Polskiego Radia
  • Informacyjna Agencja Radiowa
  • Częstotliwości
  • Polityka prywatności
  • Dane osobowe
  • Polskie Radio S.A.